رونمایی از داروی درمان "میگرن"

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۰۸:۳۵:۳۰
کد خبر: ۴۴۶۸۴۸
رونمایی از داروی درمان میگرن
با تلاش متخصصان داخلی نخستین بار؛ داروی درمان میگرن با نام تجاری "میگری هیل" رونمایی و آماده ورود به بازارهای داخلی و بین المللی شد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،  فرمولاسیون این دارو در یک شرکت دانش بنیان داخلی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از طی مراحل تحقیقاتی؛ ساخته و پس از انجام مراحل آزمایشی امروز آماده ورود به بازار شده است.
 
رضا رمضانی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید کننده این دارو در مراسم رونمایی "میگری هیل"، ادامه داد: این دارو نخستین بار در جهان بدون کپی برداری از داروهای دیگر ساخته شده است.
 
رمضانی افزود: بر اساس تحقیقات و آزمایش‌های انجام شده طی 8 سال گذشته این دارو توانسته 81 درصد بیماران  میگرن را به طور "قطعی" درمان کند.
 
وی افزود: این دارو در مراکز درمانی مورد استفاده قرار گرفته است و تأییدیه های وزارت ‌بهداشت درمان و آموزش پزشکی را نیز دارد.
 
مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید کننده این دارو تصریح کرد: در حال حاضر وارد مرحله دوم این دارو شده ایم و آمادگی صادرات این دارو را به بازارهای جهانی داریم.

رسول دیناروند، با تاکید بر اینکه این دارو می‌توان درمانی مناسب برای درمان میگرن باشد، گفت: البته هیچ قطعیتی در امر پزشکی وجود ندارد اما این دارو روی بیماران مبتلا به میگرن به خوبی جواب داده است.

وی در ادامه به وضعیت شیوع میگرن در کشور اشاره کرد و افزود: بررسی‌ها نشان می دهد که 8 میلیون نفر در کشور گرفتار میگرن هستند که 10 درصد از این جمعیت، نوع حاد میگرن را دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز