حسین توکلی به برنا خبر داد:

نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به زودی اعلام می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۰:۲۱:۲۰
کد خبر: ۴۴۶۹۲۸
نتایج نهایی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی به زودی اعلام می‌شود
مشاور رییس سازمان سنجش گفت: سازمان مدیریت هر زمانی که نتایج را اعلام کند، بر روی خروجی سایت، نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را منتشر خواهیم کرد.

حسین توکلی، درباره تاخیر در اعلام نتایج آزمون فراگیر دوم سازمان سنجش به خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، گفت: این آزمون،  که در اسفند ماه 94 برگزار شده و کارهای اجرایی آن به اتمام رسیده و نتیجه آن برای دستگاه‎‌های زیربط فرستاده شده اما تاخیر زیادی در اعلام نتایج آن رخ داده است و حتما به زودی این نتایج بر روی سایت قرار داده می‌شود.

به گفته وی، لیست نهایی تایید شدگان آزمون در اختیار سازمان سنجش قرار گرفت و این سازمان اسامی را برای سازمان‌هایی که تصمیم گیری نهایی در این مورد را انجام می‌دهند ارسال کرده است و در نهایت دستگاه‌های اجرایی باید نتیجه نهایی را تایید کند و بعد به سازمان سنجش اعلام کند.

وی ادامه داد: با توجه به بازنگری در ظرفیت برنامه‌ریزی، سازمان مدیریت هر زمانی که نتایج را اعلام کند، ما پیگیری می‌کنیم و بر روی خروجی سایت، نتایج آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی را منتشر خواهیم کرد.

توکلی با اشاره به افرادی که در هنگام ثبت‌نام در آزمون مشکلاتی برای گزینه‌های ثبت‌ برایشان به وجود آمده، گفت: این افراد باید به سازمان سنجش مراجعه کنند و مشکلاتشان را همراه با آدرس و شماره تلفن خود را در نامه ثبت کنند و بعد از پیگیری سازمان سنجش، نتیجه به  آدرس آنها ارسال می‌شود.

مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: در رابطه با تاخیر نتایج این آزمون جای نگرانی نیست و حتما این نتایج قبل از شروع آزمون فراگیر سوم اعلام خواهد شد.

نظر شما
نظرات
منصور
|
-
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
مرسی از پیگیریتون .
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز