فعالان فرهنگی پس از بازدید از مترو تهران اظهار داشتند:

مترو تهران ظرفیت های فرهنگی بالایی دارد

۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۰۹:۴۰:۱۴
کد خبر: ۴۴۷۶۷۵
مترو تهران ظرفیت های فرهنگی بالایی دارد
جمعی از فعالان فرهنگی و معاونین سازمان بسیج شهرداری تهران از فضاهای فرهنگی ایستگاه های مترو بازدید کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این بازدید که با حضور سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران صورت گرفت حامد رشادی قائم مقام پژوهشکده فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: ایستگاه های مترو تهران یکی از پرتردد ترین مکان های شهری است و این موضوع باعث شده تا مترو از ظرفیت بالایی برای انتقال مفاهیم فرهنگی برخوردار باشد.

 

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران به خوبی از این ظرفیت استفاده کرده است افزود:  برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در موضوعات مختلف حوزه آموزه های دینی و آموزش های شهروندی با تنوع خوبی اجرا شده است.

 

رضا وحید زاده معاون فرهنگی کانون اندیشه جوان نیز در ادامه اقدامات فرهنگی انجام شده در مترو تهران را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود:  نتیجه مثبت فعالیت های فرهنگی مترو به خصوص در بعضی از آموزش های شهروندی به طور کامل قابل لمس و مشاهده است.

وی پتانسیل فضاهای مترو برای انجام کارهای فرهنگی و اجتماعی را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در استفاده از این فضا ها خلاقانه برخورد کرده است و باید از مسئولان و دست اندرکاران تشکر کرد.

 

همچنین معاونین سازمان بسیج شهرداری تهران نیز با دیدن فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در ایستگاه های مترو کار های انجام شده را مثبت ارزیابی کردند و بر تلاش روزافزون مسئولان مترو در زمینه پرداختن به دغدغه های اجتماعی و فرهنگی پایتخت تاکید کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز