معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

دختران سرزمین من؛ کیمیا طلا گرفت

۱۳۹۵/۰۵/۲۹ - ۲۱:۱۱:۰۹
کد خبر: ۴۴۷۸۴۹
دختران سرزمین من؛ کیمیا طلا گرفت
معاون ساماندهی امور جوانان در یادداشتی، افتخارآفرینی کیمیا علیزاده را به دختران ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد رضا رستمی در این یادداشت نوشت:

ایران دخت، امروز به درخشش کیمیای سرزمینش می بالد. به دختری که شجاعانه و پرقدرت در میدان رقابت ظاهر شد و از نام و بلندای یاد ایران دفاع کرد. 

کیمیا امروز در چند میدان می جنگید و با ظرافت و لطافتی زنانه به رقابتی نرم و سخت وارد شده بود. 

رقابت سخت برایش آسان بود چرا که تلاش و سختکوشی سالیان درازش به او این اعتماد به نفس را داده بود که برای طلا مبارزه کند. هرچند که برنز نصیبش گردد. 

اما مبارزه و رقابت نرم او بسیار سخت و طاقت فرسا بود و هست. او با حضور مقتدرانه اش در صحنه المپیک به همگان نشان داد که دختر محجوب و با عفت ایرانی نماینده با ارزشی برای بلندای یاد ایران در جهان است. 

کیمیا به کج اندیشان و خردنگران نسبت به دختران و زنان سرزمینش نشان داد که شدیدا در اشتباهند و دختر ایرانی اگر راه برایش باز باشد و نگاه محترمانه و عزتمند نصیبش باشد، کم از پسران و مردان کشورش ندارد تا در رقابت های سخت جهانی ایران را بلندآوازه سازد. 

کیمیا اولین دختر ایرانی مدال گرفته در المپیک، در رقابت نرم موفقتر شد و در ایران و جهان چهره ای نو و تصور و برداشتی متفاوت از دختران سرزمینش ساخت. 

کیمیا در این رقابت طلا را نصیب خود و همه دختران ایرانی کرد. 

او با عمل بلندش اعلام کرد که باید به دختران ایران زمین اعتماد کرد و باید راه رشد و تعالی آنها را باز کرد و به توانایی و خلاقیت آنها برای ایرانی سربلند احترام گذاشت و مشارکت آنها را در عرصه های مختلف فرصتی برای بالندگی ایران عزیز دانست. 

دختران سرزمین مان را به ظاهر قضاوت نکنیم و آنها را ثروت و سرمایه ای عظیم بدانیم که زندگی نوآورانه را با قدرت خلاقانه خود نصیب ایران زمین خواهند کرد. 

کیمیا به آنچه برای دختران کشورت خلق کردی ببال و تبریکات صمیمانه دوستداران ایران عزیز را برای کار بزرگت، بشنو و حضورت را پررنگتر و موثرتر ساز!

محمدرضا رستمی

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور جوانان

 

نظر شما
نظرات
ریتا
|
-
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
0
کیمیا به آنچه برای دختران کشورت خلق کردی ببال و تبریکات صمیمانه دوستداران ایران عزیز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز