مازیار حسینی خبر داد:

احداث ترمینال زیرزمینی در پایتخت

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۰۹:۵۴:۵۸
کد خبر: ۴۴۸۴۷۸
احداث ترمینال زیرزمینی در پایتخت
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد و گفت: پایانه افسریه تا قبل از پایان سال جاری باید تکمیل شود، ضمن این که تکمیل پایانه اکباتان به عنوان نخستین پایانه ریلی زیر زمینی پایتخت، امسال باید آغاز شود و تا سال آینده به اتمام برسد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مازیار حسینی، در جلسه بررسی توسعه خط 4 متروی تهران گفت: پایانه افسریه تا قبل از پایان سال جاری باید تکمیل شود، ضمن این که تکمیل پایانه اکباتان به عنوان نخستین پایانه ریلی زیر زمینی پایتخت، امسال باید آغاز شود و تا سال آینده به اتمام برسد.

حسینی با اعلام اینکه بهره برداری از هر پایانه ریلی، اتفاق بزرگی برای بهره برداری بهتر از متروی تهران محسوب می‌شود، افزود: علاوه بر اقدامات فوق، احداث پارک سوار در شمال غرب تهران از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در حوزه حمل و نقل شهری محسوب می‌شود.

همچنین در این جلسه که با حضور حجت الله بهروز قائم مقام معاونت و منصور نویریان قائم مقام سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و نیز مدیران عامل شرکت مترو و شرکت بهره برداری متروی تهران و دست اندرکاران خط 4 مترو برگزار شد، گزارشی از مسائل و مشکلات این خط ارائه شده است.

گفتنی است خط 4 متروی تهران با 22 کیلومتر طول، 19 ایستگاه را در بر می‌گیرد و با عبور از نقاط مرکزی شهر، از میدان کلاهدوز در شرق تهران تا شهرک اکباتان در منتهی الیه غرب تهران، امتداد دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز