رییس ایستگاه شماره سه آتش نشانی خبر داد:

تصادف مرگبار سمند و تریلر در جاده اقبالیه قزوین

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۵:۲۲
کد خبر: ۴۴۸۴۸۵
تصادف مرگبار سمند و تریلر در جاده اقبالیه قزوین
علیرضا رحمانی از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی سمند و تریلر در جاده اقبالیه قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علیرضا رحمانی رییس ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: طی تماس تلفنی با سامانه125 آتش نشانی قزوین از وقوع تصادف شدید بین یک دستگاه خودروی سمند و تریلر در جاده اقبالیه قزوین خبر داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره3 (مولوی) و 8 (چوبیندر) با هماهنگی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند.

رحمانی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودرو سواری سمند در جاده اقبالیه قزوین در حال حرکت به سمت قزوین بوده که به علل نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تریلر در لاین کند رو برخورد می نماید.

وی با اشاره به گیر افتادن تنها سرنشین خودرو سمند در اتاقک در هم پیچیده خودرو افزود: نیروهای عملیاتی با دو دستگاه خودرو ویژه امداد و نجات و اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند و بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر جاده و قطع جریان برق خودرو سواری محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات نسبت به برش اتاق خودرو سمند اقدام نمودند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه مرگ راننده در همان لحظات اولیه توسط عوامل اورژانس تایید شده بود افزود: آتش نشانان پس از برش بدنه خودرو نسبت به خارج کردن راننده فوت شده از بین آهن پاره ها اقدام و سپس خودروی سمند را از قسمت پشت تریلر رها کردند.

گفتنی است نیروهای آتش نشانی در ادامه عملیات برای پیشگیری از حوادث بعدی کامیون و خودرو سواری را به حاشیه جاده انتقال داده و با تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی می باشد.

آتش نشانی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز