علی اکبر طاهری:

قطار حومه‌ای پرند ۴ خطه می‌شود

۱۳۹۵/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۸:۱۸
کد خبر: ۴۴۸۶۰۳
قطار حومه‌ای پرند ۴ خطه می‌شود
مدیرعامل شهر جدید پرند با اشاره به 4 خطه کردن قطار حومه پرند گفت: قطار حومه‌ای پرند در هفته دولت به چهار خط افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی اکبر طاهری، مدیرعامل شهر جدید پرند، با اشاره به 4 خطه کردن قطار حومه گفت: درهفته دولت این شهر بیشترین افتتاح مسکن مهر را به خود اختصاص ‌دهد.

علی اکبر طاهری درباره مترو این شهر تصریح کرد: مترو پرند به شهرداری تهران واگذار شده و اکنون مترو از شهر آفتاب به فرودگاه امام شروع به ساخت کرده و ما آماده‌ایم از منابع داخلی شرکت برخی هزینه‌ها را پرداخت کنیم تا مشکلاتی که در مسیر فرودگاه امام (ره) به شهر پرند است، مرتفع شود.

وی ادامه داد: علاوه بر مترو قطار حومه ای شهر تهران هم به این شهر می‌آید که از ایستگاه راه آهن تهران به اسلامشهر و از آنجا به شهر پرند می‌رسد و قرار است 4 خطه شود که 50 درصد هزینه را شرکت عمران پرند پرداخت می‌کند.

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب، شهید محمدعلی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر، هفته‌ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور  است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز