اردوگاه شهید باهنر تهران؛

برگزاری آیین اختتامیه نهمین اردوی ملی مربیان و اعضاء پیشتازان سازمان دانش‌آموزی

۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۰:۲۳
کد خبر: ۴۴۹۰۳۱
برگزاری آیین اختتامیه نهمین اردوی ملی مربیان و  اعضاء پیشتازان سازمان دانش‌آموزی
آیین اختتامیه نهمین اردوی ملی مربیان و اعضاء پیشتاز سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیین اختتامیه نهمین اردوی ملی مربیان و  اعضاء پیشتاز این سازمان عصر دیروز با حضور واعظ مهدوی، معاون محترم فرهنگی سازمان برنامه و بودجه، علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از نمایندگان مجلس در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در این مراسم بعد از خیرمقدم داود روستایی قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، شیخ نزیه فیاض رئیس جمعیت کشافه امام مهدی (عج) از لبنان که سازمانی غیر دولتی و تربیتی در حوزه نوجوانان و جوانان کشور است به بیان مطالب پرداخت.

وی با بیان اینکه از اقدامات و برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی احساس فخر و خوشحالی می‌کند، افزود:‌ 25 سال تجربه کارهای تربیتی برای نوجوانان و جوانان را دارم و اعلام می‌کنم سازمان دانش‌آموزی ایران نقش مهمی در معرفی اسلام حقیقی در مقابل اسلام آمریکایی و وهابی دارا است.

رئیس کشافه امام مهدی (عج) لبنان ادامه داد: کشور اسلامی ایران در اوضاع کنونی که فتنه داعشی و صهیونیستی در منطقه ایجاد شده با رهبری امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای همچون کشتی نجات است و باید برای آزادسازی قدس از دست رژیم صهیونیستی و مکه و مدینه از دست آل سعود و نیز آماده‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) تلاش کرد.

به گفته وی، نهمین اردوی ملی مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی کشور از 26 لغایت 31 شهریور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز