امیر نجفی خبر داد:

جزییات مرگبار انفجار گاز ساختمان مسکونی در اهواز

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۰:۳۶
کد خبر: ۴۵۰۲۲۰
جزییات مرگبار انفجار گاز ساختمان مسکونی در اهواز
مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز گفت: در حادثه انفجار گاز ساختمان مسکونی در اهواز 6 نفر جان خود را از دست دادند و 8 نفر هم در این حادثه مصدوم شدند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر نجفی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز در رابطه با حادثه انفجار در یک واحد مسکونی گفت: انفجار در یک واحد مسکونی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و نیروهای ما 2 دقیقه بعد از حادثه در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: شدت حادثه بسیار زیاد بود و به همین دلیل نیروهای چهار پایگاه آتش نشانی در محل حضور یافتند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اهواز با اشاره به علت حادثه  افزود: نشت گاز، علت اصلی حادثه اعلام شده و به دلیل یک جرقه و یا الکتریسته این انفجار صورت گرفته است.

نجفی در خصوص میزان تخریب ساختمان دو طبقه در اهواز خاطر نشان کرد: شدت حادثه به قدری شدید بود که این ساختمان دو طبقه 4 واحده به طور صددرصد تخریب و ساختمان‌های همجوار هم در حدود 30 تا 50 درصد تخریب شدند.

وی با اشاره به کشته شدن 6 نفر در حادثه انفجار گاز در ساختمان مسکونی در اهواز افزود: در این حادثه 6 نفر جان خود را از دست دادند و 8 نفر هم در این حادثه مصدوم شدند.

مدیر سازمان آتش نشانی اهواز با تاکید بر ایمن سازی صورت گرفته در محدوده انفجار تصریح کرد: پس از این حادثه عوامل آتش نشانی به ایمن سازی محل حادثه پرداخته و نسبت به قطع آب،‌ برق و گاز محدوده اقدام کردند و عملیات جستجو که از همان دقایق ابتدایی حادثه آغاز شده بود، به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز