حمید چوبینه خبر داد:

افزایش مراجعات به مجتمع دارویی-درمانی هلال احمر

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۳:۴۵:۱۷
کد خبر: ۴۵۰۲۲۳
افزایش مراجعات به مجتمع دارویی-درمانی هلال احمر
رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با اشاره به افزایش مراجعات به این مجتمع در بخش‌های مختلف، گفت: میزان مراجعات در بخش پاراکلینیک تا 170 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمید چوبینه با بیان این که میزان رضایتمندی مراجعه کنندگان مجتمع دارویی-درمانی به 90 درصد رسیده است، گفت: آمار عمل‌های جراحی مجتمع در خرداد و تیر امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد، مراجعات به کلینیک پوست 40 درصد، ناباروری 30 درصد، سونوگرافی و رادیولوژی 170 درصد و در بخش دندانپزشکی تا 50 درصد افزایش داشته که نوبت‌دهی در این بخش به دو تا سه ماه رسیده است.

وی همچنین با اشاره به این که دندانپزشکان مجتمع یک دستگاه دیالیز به بخش دیالیز این مجتمع اهدا کردند، افزود: مجتمع برای پاسخگویی به بیماران دیالیزی به شش دستگاه دیالیز دیگر نیاز دارد که در حال حاضر با وقف این دستگاه، تعداد دستگاه‌های دیالیز مجتمع به 37 دستگاه رسیده است.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، به گفته مدیرعامل مجتمع دارویی-درمانی هلال ایران 140 بیمار دیالیزی به صورت هفته‌ای در سه نوبت به این مجتمع مراجعه کرده و از خدمات درمانی آن بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز