رضا قدیمی خبر داد:

پلمپ ۲۵۰ مغازه اوراقچی در پایتخت

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۳:۵۰
کد خبر: ۴۵۰۳۲۳
پلمپ ۲۵۰ مغازه اوراقچی در پایتخت
250 مغازه اوراقچی در طرح برخورد با اوراقچیان میدان شوش روز چهارشنبه با همکاری شهرداری تهران و پلیس آگاهی پلمب شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رضا قدیمی با بیان اینکه اتحادیه اوراقچیان منحل و در اتحادیه آهن آلات ادغام شده، گفت: پس از معرفی شهرک صنعتی خاورشهر اعضای این صنف با مکان مذکور به دلیل گرانی زمین مخالفت کردند و به منظور یافتن مکان جایگزین و ساخت واحدهای صنفی در آن مکان درخواست مهلت کردند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با اشاره به اینکه موضوع انتقال شغل اوراق کنندگان از 10 سال پیش مطرح شد گفت: حدود 5 سال است که شهرک صنعتی خاورشهر با مجوز شورای اسلامی شهر تهران به منظور انتقال اوراقچیان به آن مکان آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه از آن تاریخ تاکنون حدود سه و نیم سال می‌گذرد و از آنجائیکه اتحادیه برای خرید و فروش زمین و ساخت و ساز منع قانونی دارد تصریح کرد: هیات امنایی متشکل از پنج نفر با امضای 600 نفر از اهالی صنف به شهرداری تهران معرفی شد اما با این وجود، به این مسئله اکتفا نکرده و از آنها اقرارنامه محضری گرفته شد.

قدیمی افزود: یک زمین 22 هکتاری واقع در مجتمع ثامن الحجج جاده خاوران ازسوی هیات امنا معرفی و جواز ساخت و ساز در آنجا داده شد.

وی با تاکید براینکه قرار بود اردیبهشت ماه امسال کارساخت به پایان برسد، گفت: در اواخراردیبهشت ماه برای پلمب واحدهای اوراقچی میدان شوش اقدام شد اما مجددا' به دلایلی از جمله نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان درخواست مهلت کردند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه یک ماه پیش اعضای صنف نداشتن آب ، برق و گاز در مجتمع ثامن الحجج را مطرح کردند خاطرنشان کرد: به دنبال آن استانداری تهران با حضور روسای شرکت های آب و فاضلاب ، برق ، گاز و شهرداری تهران تشکیل جلسه داد و مقرر شد، ظرف مدت 25 روز آب و برق مجتمع یاد شده وصل و تا پایان آذرماه نیز گاز آن نیز تامین شود.

وی مسئله اصلی این صنف را تغییر شغل عنوان کرد و تاکید کرد: متاسفانه اعضا برای تغییر کاربری با یکدیگر هماهنگ نبوده و هرکدام خواهان تغییرکاربری به یک شغل خاص هستند.

قدیمی با اشاره به اینکه یک هزار و 280 واحد در مجتمع ثامن الحجج ساخته شده اما هیچ یک از آنها هنوز فعال نشدند، افزود: صنف اوراقچیان میدان شوش حدود 800 واحد در 11 گاراژ هستند که برخورد با این واحدها از امروز با جدیت آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع مشاغل شهر تهران  خاطر نشان کرد: با همکاری پلیس آگاهی 250 واحد در نخستین روز پلمب شدند که این کار در روزهای آینده ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز