حبیب‌الله مسعودی‌فرید خبر داد:

رونمایی از سامانه اتوماسیون ثبت و کاهش طلاق

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۳:۳۸:۰۰
کد خبر: ۴۵۰۷۰۵
رونمایی از سامانه اتوماسیون ثبت و کاهش طلاق
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در هفته دولت از سامانه اتوماسیون ثبت و کاهش طلاق خراسان ‌رضوی رونمایی شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حبیب‌الله مسعودی‌فرید کشور در مراسم رونمایی از سامانه اتوماسیون ثبت و کاهش طلاق خراسان ‌رضوی، با بیان اینکه می‌توان از این سامانه به عنوان ابزاری برای رصد و پیگیری طلاق و تعیین سیاست‌ها استفاده کرد، گفت: امیدوارم در آینده‌ای نزدیک این سامانه را به عنوان یک سامانه ملی راه‌اندازی و در کل کشور از آن بهره‌گیری کنیم.

وی افزود: تلاش و آرزوی ما این است که زوجین پیش از تصمیم به طلاق با مراجعه به مراکز سازمان بهزیستی از خدمات پیشگیرانه آن استفاده کنند تا کار به مراحل پیشرفته نکشد.

مسعودی فرید با بیان اینکه طلاق یک فرآیند است، نه یک رویداد، خاطر نشان کرد: طلاق یک فرآیند است که با رفتار افراد اتفاق می‌افتد اگر ما بخواهیم علاوه بر خود طلاق، فرآیندهایی مانند طلاق عاطفی و عوارض و مشکلات داخل خانواده نیز روی هم بگذاریم، این معضلات بسیار بیشتر از خود طلاق می‌تواند باشد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور افزود: خراسان‌ رضوی جزو اولویت‌های ما در تخصیص اعتبارات قرار دارد و امیدواریم بتوانیم اعتبارات بیشتری به این استان اختصاص دهیم.

حمیدرضا پوریوسف، مدیرکل اداره بهزیستی خراسان رضوی در این مراسم خاطر نشان کرد: سامانه اتوماسیون ثبت و کاهش طلاق با استفاده از تجربه داخلی بهزیستی خراسان ‌رضوی طراحی و راه‌اندازی شد و امیدواریم این سامانه الگویی در سطح کشور شود و بتوانیم در سطح ملی از آن استفاده کنیم.

سامانه اتوماسیون ثبت و کاهش طلاق یک سامانه چندبخشی و چند منظوره است که به منظور افزایش دقت و سرعت‌دهی به ثبت مراجعان خواستار طلاق همچنین رصد و تصمیم‌سازی برای مسئولان برای اولین بار در بهزیستی خراسان ‌رضوی، طراحی و راه‌اندازی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز