بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم در زاهدان افتتاح می‌شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۸:۵۴:۱۸
کد خبر: ۴۵۱۱۶۳
بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم در زاهدان افتتاح می‌شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم الزهرا(س) زاهدان ۹۹ درصد رشد فیزیکی دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، محمودرضا میری اظهار داشت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی چشم الزهرا(س) زاهدان 99 درصد رشد فیزیکی دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این بیمارستان 5 هزار و 162 متر مربع زیربنا دارد و از جمله طرح‌های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است که  بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: کلینیک ویژه زاهدان، بیمارستان 32 تختخوابی میرجاوه ، مراکز اورژانس و بلوکهای زایمانی، مراکز بهداشتی درمانی روستایی، خانه‌های بهداشت و مراکز سلامت از جمله طرح‌های در دست اجرا این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه نیازهای بهداشتی و درمانی شهرها و حاشیه شهرها توسط این نهاد بررسی و در جهت رفع آنها اقدام می شود، تصریح کرد: خوشبختانه طرح تحول نظام سلامت توانسته عدالت در دسترسی به خدمات درمانی را برای همگان فراهم کند.

وی گفت: در سفر وزیر بهداشت به استان نیز 63 پروژه نظیر مراکز تسهیلات زایمانی، پایگاه‌های سلامت شهری، خانه‌های بهداشت، مراکز آموزشی، پایگاه‌های اورژانس و واحدهای مسکونی مصوب و در دست اجرا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز