حسین توکلی در گفت‌وگو با برنا؛

زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۳:۰۹
کد خبر: ۴۵۱۵۱۹
زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ناپیوسته اعلام شد
مشاور عالی سازمان سنجش از اسامی پذیرفته شد‌گان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ناپیوسته سال جاری در روز دوشنبه هشتم شهریور ماه خبر داد.

حسین توکلی، در گفت‌و گو با خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، در خصوص اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد گفت: فهرست اسامی پذیرفته شد‌گان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ناپیوسته سال 95 در روز دوشنبه هشتم شهریور ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: اگر داوطلبان در تاریخ‌های تعیین شده مراجعه نکنند، ثبت نام به منزله انصراف متقاضیان از ثبت نام است.
 
به گفته توکلی، در صورتی که دانشگاه محل قبولی تاریخ مشخصی را برای ثبت نام مشخص نکرده باشد داوطلبان می‌توانند در روزهای ( 14 تا 17 شهریور ماه) برای ثبت نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.
 
مشاور عالی سازمان سنجش خاطر نشان کرد: کلیه داو‌طلبانی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده نهایی در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی اعلام شده،  با توجه به شرایط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که همراه با نتایج منتشر می‌شود، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر، متقاضیان در خصوص تاریخ و مدارک لازم به پایگاه‌های اطلاع رسانی باید به دانشگاه‌ها مراجعه کنند.
نظر شما