محمد رستگاری در گفت‌وگو با برنا:

آلودگی هوای پایتخت در وضعیت هشدار قرار گرفت

۱۳۹۵/۰۶/۱۱ - ۱۲:۲۸:۰۳
کد خبر: ۴۵۳۸۶۱
آلودگی هوای پایتخت در وضعیت هشدار قرار گرفت
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: کیفیت هوای تهران با شاخص 101 در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

محمد رستگاری، معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست در گفت وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، گفت: بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه سنجش آلودگی هوا کیفیت هوای تهران با متوسط شاخص 101 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

رستگاری هشدار داد: افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی و ریوی، زنان باردار، سالمندان و کودکان از تردد و فعالیت طولانی مدت در  خیابان‌ها خودداری کنند.

به گفته وی، اطلاعات به دست آمده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای تهران نشان دهنده آن است که در این بازه زمانی، شاخص آلاینده منواکسید کربن41، ازن 47 ، دی اکسید نیتروژن 76، دی اکسید گوگرد 23، بوده است.

معاون نظارت و پایش اداره محیط زیست استان تهران اظهار کرد: همچنین بررسی این اطلاعات نشان می‌دهد که میزان ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون، 79 و ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون، 101 بوده که نشان می دهد هوای پایتخت در شرایط ناسالم قرار دارد.

معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران خاطر نشان کرد: وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 مورخ 1395/06/11 در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز