ناصر چرخساز در گفت‌وگو با برنا:

سیل و صاعقه جان ۷ نفر را در استان‌های شمالی گرفت

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۵۴۳۹۹
سیل و صاعقه جان ۷ نفر را در استان‌های شمالی گرفت
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، از برپایی 5 دستگاه چادر و اسکان 20 نفر خبر داد و گفت: در این حوادث، 4 فوتی در روستای آق لر، کلاله و شهر آمل و 3 فوتی بر اثر برخورد صاعقه در آزادشهر، آمل و قائمشهر گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار شهر و شهروند خبرگزاری برنا، ناصر چرخساز با اشاره به 5 استان کشور که درگیر سیل و توفان در روزهای اخیر شده بودند، گفت: استان‌های مازندران، گلستان، سمنان، اردبیل و آذربایجان شرقی، از روز گذشته درگیر سیل و توفان شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 21 شهرستان در 5 استان کشور بیشتر از سایر نقاط درگیر سیل و توفان بوده‌اند، گفت: قائمشهر، سوادکوه، آمل، بابل، ساری، جویبار، نور، بابلسر، بندپی، بهشهر، نوشهر، کلاله، آق قلا، چالوس، بندرگز، کردکوی، مینودشت، گرگان، پارس آباد، هریس و شاهرود، گرفتار سیل و توفان شده‌اند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات، از برپایی 5 دستگاه چادر و اسکان 20 نفر خبر داد و گفت: در این حوادث، 4 فوتی در روستای آق لر، کلاله و شهر آمل و 3 فوتی در بر اثر برخورد صاعقه در آزادشهر، آمل و قائمشهر گزارش شده است.

چرخساز از امداد رسانی به 138 شهر و روستای گرفتار سیل و توفان روزهای اخیر خبر داد و گفت: در این مدت به 6 هزار و 341 نفر امداد رسانی شده است.

وی با اشاره به توزیع 8440 کیلوگرم نایلون، 68 قوطی انواع کنسروجات و 92 تخته پتو، گفت: امدادرسانی در مازندران ادامه دارد.

رئیس سازمان امداد و نجات از تخلیه آب از 56 واحد مسکونی و رهاسازی 4 دستگاه خودرو خبر داد و افزود: 76 تیم شامل 294 نیروی عملیاتی به همراه 23 دستگاه لجنکش، در مناطق درگیر سیل حضور یافته‌اند.

نظر شما