فرماندار آمل خبرداد:

خسارت ۲۴۰ میلیارد ریالی طوفان آمل/ خسارت دیده ها به دهیاری وفرمانداری مراجعه کنند

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۸:۴۹:۲۲
کد خبر: ۴۵۴۸۰۷
خسارت ۲۴۰ میلیارد ریالی طوفان آمل/ خسارت دیده ها به دهیاری وفرمانداری مراجعه کنند
فرماندار آمل گفت که طوفان و بارندگی رگباری بامداد جمعه بیش از 240 میلیارد ریال به خانه ها ، واحدهای تولیدی ، خدماتی و آموزشی این شهرستان خسارت وارد کرده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد منفرد گفت: برآورد این میزان خسارت پس از کارشناسی میدانی بخش های مختلف برآورد شده است .

وی توضیح داد : سرعت طوفان در آمل حدود 110 کیلومتر بر ساعت بود و به همین دلیل سبب تخریب سقف 903 خانه شهری و روستایی ، 400 واحد گلخانه و مرغداری و 45 واحد شالیکوبی شد و به دهها مسجد ، تکیه ، مدرسه و فضاهای ورزشی از 30تا 100 درصد خسارت وارد کرد.

او ادامه داد : طوفان همچنین به تاسیسات خطوط توزیع و شبکه های انتقال 2 پست فوق توزیع برق ، سقوط 15 دستگاه ترانس و پاره شدن سیم های انتقال برق شد.

فرماندار آمل گفت : البته خسارت هایی به مبلمان شهری و بیش از 15 دستگاه خودرو هم وارد شد که در جمع بندی خسارت ها به ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران اعلام شده است.

وی اضافه کرد : جمع بندی خسارت های امشب تکمیل و به ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران ارسال شده و امیدواریم که در اختصاص اعتبارهای ملی به استان ، سهم شهرستان آمل بخوبی و در حد برآورد خسارت ها تامین شود.

خسارت دیده ها به دهیاری وفرمانداری مراجعه کنند

فرماندار آمل از شهروندانی که در توفان بامداد جمعه متحمل خسارت شده اند خواست تا درخواست کتبی خود را برای جبران خسارات در روستاها به دهیاری و در شهرها به بخشداری ها و فرمانداری شهرستان تحویل دهند .

منفرد گفت : درخواست ها پس از تشکیل پرونده ، مورد بررسی قرار می گیرد و در گام اول نسبت به برطرف کردن حداقل نیازهای آنان اقدام خواهد شد.

فرماندار آمل با بیان اینکه وقوع طوفان در این شهرستان تلفات و زخمی نداشت ، افزود : مرگ یک نفر سیمبان فداکار آملی غروب جمعه و حدود 12 ساعت پس از وقوع تندباد و درحین ماموریت کاری رخ داد.

شهرستان آمل حدود 400 هزار نفرجمعیت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز