استاندار خراسان شمالی؛

حمایت همه جانبه مهم ترین عامل در کاهش آسیب های اجتماعی است

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۵:۱۱:۴۷
کد خبر: ۴۵۵۰۹۵
حمایت همه جانبه مهم ترین عامل در کاهش آسیب های اجتماعی است
استاندار خراسان شمالی گفت:حمایت های همه جانبه، تقویت فعالیت ها و تشکیل کمیته های مربوطه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از مهم ترین عوامل در کاهش آسیب های اجتماعی به خصوص معضل اعتیاد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی در پنجمین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت:در بحث کاهش آسیب های اجتماعی و ترک اعتیاد از مجموعه استان و کشوری انتظارات متفاوتی داریم.

وی ادامه داد: در بخش کشوری،اعتبارات فرهنگی به ویژه در دستگاه های عمومی غیر دولتی باید به سمت مبارزه با مواد مخدر سوق داده شود.

صالحی تصریح کرد: در بخش استانی نیز شهرستانها در امر برنامه ریزی جهت مبارزه با مواد مخدر تقسیم بندی شوند.

وی خاطرنشان کرد: یک سری از اقدامات حمایتی، توسعه ای، اشتغال، پژوهشی و درمانی در امر مبارزه با مواد مخدر باید در چارچوب قانون انجام شود و یک سری از امور نیز فراتر از قانون اما نه خلاف قانون صورت گیرد.

صالحی همچنین خواستار مداوا و درمان رایگان کودکان معتاد  توسط دانشگاه علوم پزشکی استان شد وافزود: برای درمان افراد شش تا 18 سال  نیز هر چه سریع تر کمیته های مربوطه تشکیل شود و راهکارهای لازم اتخاذ گردد.

وی خاطرنشان کرد:در بحث درمان و کاهش آسیب های اجتماعی برای افراد زیر 18 سال باید برنامه ملی ارایه شود ضمن اینکه در خود استان نیز باید جدیت کامل در این امر داشته باشد.

صالحی تصریح کرد:شورای مبارزه با مواد مخدر باید در راستای برنامه های ملی هدف گذاری داشته باشد و همچنین ادارات فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان، صداوسیما و... نیز در فرهنگ سازی و ارایه آمار درست کمک کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز