به همت معاونت فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس صورت گرفت؛

برگزاری همایش ازدواج در پرتو آگاهی جوانان

۱۳۹۵/۰۶/۲۲ - ۱۰:۵۰:۵۲
کد خبر: ۴۵۶۰۷۲
برگزاری همایش ازدواج در پرتو آگاهی جوانان
همایش ازدواج در پرتو آگاهی جوانان به همت معاونت فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس همزمان با هفته ازدواج در شیراز برگزارشد.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، کارشناس ستاد ساماندهی امورجوانان فارس گفت: این همایش به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان فارس اداره کل ورزش و جوانان فارس با مشارکت  مرکز رشد و مشاوره خانواده و باهمکاری سازمان مردم نهاد هنررزم صالحان و انجمن دوستداران زندگی سالم برگزار شد.
 ابوالفضل اسدی زاده ادامه داد: همایش ازدواج در پرتو آگاهی جوانان باحضور 400شرکت کننده در سینما شیراز واقع در چهاراه خیرات برگزارشد و درپایان برنامه فیلم سینمایی طنز ناردون برای حاضران پخش شد.
 وی افزود: اجرای موسیقی زنده توسط علی اصناف خواننده برنامه خوشا شیراز و سخنرانی دکتر رفاهی مدیر مرکز رشد و استاد برجسته دانشگاه از دیگر برنامه های اجرا شده درهمایش ازدواج در پرتو آگاهی  جوانان بود.
کارشناس ستاد ساماندهی امورجوانان فارس تاکید کرد:دراین همایش کارشناسان و مشاوران مجرب مرکز رشد به صورت رایگان  به  خانواده ها و جوانان مشاوره رایگان ارائه کردند و افراد فعال در مرکز ازدواج طوبی نیز به تبلیغات و اطلاع رسانی درمورد خدمات این مرکز پرداختند.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز