هشدار سازمان هواشناسی؛

طوفان در راه پایتخت/ مراقب باشید

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۰۰:۰۷
کد خبر: ۴۵۶۲۹۳
طوفان در راه پایتخت/ مراقب باشید
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای استان تهران طی24 ساعت آینده گفت: آسمان پایتخت در روز سه شنبه صاف تا کمی ابری و در بعد ازظهر همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، با اشاره به مواج بودن دریای خزر، گفت: در روز سه شنبه از شدت بارش‌ها کاسته خواهد شد و بارش‌های پراکنده در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز شرقی پیش بینی می‌شود. همچنین از روز سه شنبه تا پنجشنبه سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

وظیفه با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید در منطقه زابل در روز سه شنبه افزود: در بعداز ظهر امروز احتمال پدیده باد و گرد وخاک در خوزستان و ایلام وجود دارد.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی سه روز آینده و در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب شاهد رشد ابر، وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط کرمان و هرمزگان رخ خواهد داد وشدت بارش‌ها در روز سه شنبه است.

وی تصریح کرد: بیشینه دما در این روز 31 درجه و کمینه آن 22 درجه بالای صفر خواهد بود. همچنین در روز چهارشنبه، شاهد آسمانی صاف، گاهی همراه با وزش باد هستیم. دمای هوا در سردترین ساعت به 33 و در گرمترین ساعت به 23 درجه سانتی گراد می‌رسد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص پیش بینی وضعیت آب و هوای استان تهران طی24 ساعت آینده گفت: آسمان پایتخت در روز سه شنبه صاف تا کمی ابری در بعد ازظهر همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز