۱۰ نوشیدنی برتر دنیارا بشناسید

۱۳۹۵/۰۶/۲۳ - ۰۹:۱۳:۲۲
کد خبر: ۴۵۶۳۱۵
۱۰ نوشیدنی برتر دنیارا بشناسید
مطالعه لیست خوراکی و نوشیدنی ها همیشه برای همخه افراد جذاب و جالب است. با ۱۰ نوشیدنی غیر الکلی محبوب دنیا آشنا شوید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یکی از جذاب ترین لیست ها برای مطالعه همیشه لیست خوردنی و نوشیدنی های محبوب بوده است. با ۱۰ نوشیدنی غیر الکلی محبوب دنیا آشنا شوید.

۱۰. لیموناد (مصر)

لیمو، آب و شکر. به نظر معمولی می رسد ولی این نوشیدنی طراوت بخش تابستانی به تقریبا ۱۵۰۰ سال پیش بر می گردد و در کتاب های قدیمی آمده که این نوشیدنی باعث تبدیل شدن بچه ها به فرشته های خوشحال و بزرگ ها به بچه های شاداب می شده.

لیموناد

در نت نظر بخوان: ۱۰ شهری که باید مقصد سفرهای بعدی تو باشن.

 

۹. کول اید (امریکا)

کول اید انقلابی در نوشیدنی های ساخته شده از پودر بوجود آورد و نقطه آغازی برای علاقه بچه ها در شمال امریکا به طعم آب مزه دار شد. نشانه آن یعنی یک پارچ یکی از بد ترین شعار ها را داشته : “اوه آره! خوشبختانه نوشیدنی ها مزه بهتری پیدا کردند”

کول اید

 

۸. پانچ هندوانه و خیار (بین المللی)

دو تا از میوه ها با بیشترین خاصیت طراوت بخشی رو در یک میکسر بیانداز و مقداری شربت آبلیمو به اون اضافه کن. تبدیل به بهترین نوشیدنی برای تابستان می شه.

پانچ هندوانه

۷. شکلات داغ و مارشمالو (امریکا)

شکلات داغ بهترین نوشدنی هست برای هوای سرد زمستانی و زمانی که جوراب کلفت پوشیدی و همه لباس های گرمت تنت هستن ولی کماکان احساس سرما داری. عطر فوق العاده شکلات باعث انگیزه ای برای شروع کردن یک صبح زمستانی می شه.

شکلات داغ مارشمالو

۶. آب پرتقال (امریکا)

آب پرتقال جایگاه خاص و بالایی در لیست ما داره و دوران کودکی رو به یاد ما می آره. آب پرتقال اولین بار در سال ۱۹۱۵ در آمریکا به صورت تجاری تولید و پخش شد و از این پس همیشه پادشاهی خودش رو در برابر بقیه آبمیوه ها مثل آب سیب و هندونه و آناناس حفظ کرده.

آب پرتقال

۵. ایر ماتا کوسینگ – Air mata kucing (مالزی)

مالزیایی ها فرمول طلایی برای درست کردن یک نوشیدنی خوشمزه رو پیدا کردن و بدین صورت است. آن را شیرین، سرد و به همراه مقداری از میوه های استوایی درست کنید. ایر ماتا کوسینگ دقیقا همینه. با شکر کریستال شده و میوه “چشالو” شیرین شده و معمولا به همراه مقداری طالبی تهیه می شه و قیمت ارزونی داره.

Air mata kucing

 

۴. چای (بین المللی)

در تبت نوع کره ای آن به گرم شدن بدن کمک می کنه و جلوی ترک خوردن لب ها رو می گیره. در هند، چای به همراه شکر باعث جلوگیری از هرج و مرج در خیابان ها می شه. در ژاپن به عنوان یک آیین قدیمی نوشیده می شه. در انگلیس هم بسیار محبوب است. همیشه شنیدن این که “چیزی که لازم داری یک فنجون چای خوبه”  بسیار لذت بخشه. شکی از این نیست که چای بعد از آب، محبوب ترین نوشیدنی بین المللی است.

چای

 

۳. قهوه (اتیوپی)

یک دلیل اینکه شروع هفته برای همه ما به خوبی آغاز می شه با نوشیدن همین قهوه ای است که گفته می شه اولین بار در اتیوپی کشف شده. این دانه های سبز کوچک قطعا جایگاه های بیشتری در لیست ما می تونه داشته باشه چرا که به مدل های مختلفی سرو می شه مثل لاته، کاپوچینو، موکا و …

قهوه

۲. کوکا کولا (امریکا)

کوکاکولا اختراع یک داروساز در سال ۱۸۸۶ برای سردرد است که تبدیل به محبوب ترین نوشیدنی بدون الکل گازدار دنیا شده و برای امریکایی ها مثل یک رویا در یک بطری هست. این نوشیدنی به شکل های مختلفی هم تولید شد مثل رژیمی، لیمویی، زیرو ولی کوکاکولای اوریجینال خنک که با نوشیدنش مغز آدم سرد می شه و دماغ می سوزه، یه چیز دیگه است.

کوکاکولا

 

۱. آب (بین المللی)

برای شست و شو خیلی مناسب هست و زمانی که از آسمون می باره بهونه خوبی برای خونه موندنه، در اصل پایه همه نوشیدنی های بالا همین آب هست و در حقیقت پایه هر غذاییست و پایه حیات است. هیچ چیزی قابل رقابت با یک لیوان آب خالص برای رفع تشنگی و شاداب شدن نیست.

آب

 

نظر شما