سارق پس از سواستفاده از حساب تلگرام مالباخته دستگیر شد

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۵۰:۰۱
کد خبر: ۴۵۷۰۹۵
سارق پس از سواستفاده از حساب تلگرام مالباخته دستگیر شد
فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که با سرقت تلفن همراه شهروندی سیرجانی و سواستفاده از حساب کاربری تلگرام مالباخته قصد ایجاد مزاحمت برای مخاطبان تلفن همراه اش داشت، سرانجام دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "محمدرضا ایران نژاد" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه فردی مبنی بر مورد سواستفاده قرار گرفتن خساب کاربری تلگرام وی پس از به سرقت رفتن گوشی تلفن همراه، پرونده ای در پلیس فتا شهرستان سیرجان تشکیل شد و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم که جوانی 20 ساله و دانشجو بود شناسایی و در محل سکونت خود دستگیر شد.

ایران نژاد تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه تلفن همراه مسروقه ی دیگر نیز کشف و با بررسی مستندات و ادله دیجیتال بر روی تلفن همراه مسروقه مشخص شد متهم قصد مزاحمت و سوء استفاده از مخاطبان حساب کاربری شاکی در شبکه پیام رسان تلگرام داشته است.

وی با بیان اینکه جوان 20 ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: نداشتن اطلاعات کافی و واقف نبودن به قوانین جرایم رایانه ای یکی از دلایلی وقوع جرایم است.

فرمانده انتظامی سیرجان اضافه کرد: لذا ضرورت دارد افراد اگر اطلاعات کافی از این فضا ندارند وارد این حوزه نشوند چرا که برخی از آسیب های فضای مجازی غیر قابل جبران است و برای همیشه فرد را با تبعات آن درگیر می کند.

وی در پایان بیان داشت: گفتنی است شهروندان در صورت داشتن پرسش و یا مساله ای در فضای می توانند به پلیس فتا مراجعه کنند و مشکل خود را با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند و یا با شماره تلفن 40050010 موضوع را به پلیس گزارش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز