سارقی که لال بود به۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد

۱۳۹۵/۰۶/۳۰ - ۱۴:۰۳:۰۰
کد خبر: ۴۵۹۳۳۶
سارقی که لال بود به۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد
رئیس کلانتری 209 پایانه غرب تهران بزرگ از دستگیری یکی از حرفه ای ترین سارقان خودرو در غرب پایتخت خبر داد و افزود: متهم در خلال بازجوی های پلیسی وانمود می کرد که لال است اما با این وجود تاکنون به 20فقره سرقت معترف شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرگرد علی طیبی گفت: در پی بروز چندین فقره سرقت خودرودر در محدوده غرب تهران، پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تجسس کلانتری 209 پایانه غرب قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ماموران آغاز و گشت زنی های هدفمند در راستای دستگیری عامل و یا عاملان سرقت های اخیر از سرگرفته شد تا اینکه شامگاه 19 شهریورماه عوامل گشت انتظامی این یگان حین گشت زنی متوجه شدند فردی با فریاد دزد دزد طلب کمک می کند که ماموران بلافاصله وارد عمل شده و مشاهده کردند مرد جوانی در حال فرار است.

سرگرد طیبی ادامه داد:ماموران با مشاهده این وضعیت به تعقیب متهم پرداخته و پس از یک کیلومتر تعقیب و گریز پلیسی در جاده مخصوص کرج موفق به متوقف نمودن سارق شدند اما متهم با یک تیغه قیچی که همراه داشت به قصد رهایی از دست ماموران اقدام به خودزنی از ناحیه سر و گردن کرد که با جدیت و تلاش ماموران مهار و دستگیر شد.

طیبی اظهار داشت: در همین حین شاکی که «امید» نام داشت به ماموران مراجعه و اظهار داشت: خودرو پراید خود را در خیابان رحمانی پارک و هنگام مراجعه مشاهده کردم که شخص دستگیر شده درون خودرو نشسته و در حال روشن کردن خودرو است که وقتی مرا دید پا به فرار گذاشت.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت گفت:به دنبال اظهارات شاکی سارق تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفت اما به دلیل عدم توانایی در تکلم تصویر وی برای احراز هویت به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.

وی با بیان اینکه ساعاتی بعد مشخص شد متهم نه تنها لال نیست بلکه از این شگرد برای فرار از بازجویی و دادن اطلاعات به پلیس استفاده می کند، افزود:در تحقیقات بیشتر ماموران دریافتند نامبرده خود را به نام های' علی. ع' ؛ 'علی. الف' و 'فرشاد. ع' معروف به 'علی لالی' معرفی می کند.

کلانتر 209 پایانه غرب تهران در پایان با اشاره به اینکه در تحقیقات بیشتر مشخص شد متهم به تازگی به اتهام سرقت اتومبیل از زندان آزاد شده و دارای سوابق متعدد کیفری و بیش از 20فقره سرقت اتومبیل است،خاطرنشان کرد:نامبرده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت ادامه رسیدگی و تحقیقات تخصصی بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز