برداشت ۸ میلیونی جوان زیرک

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۶:۱۷:۳۳
کد خبر: ۴۵۹۶۱۴
برداشت ۸ میلیونی جوان زیرک
با تلاش ماموران پلیس فتا فارس فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز ازحساب مرد جوان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، رئیس پلیس فتا استان فارس اظهارداشت: مرد53 ساله شیرازی با ارائه مرجوئه قضائی به پلیس فتا فارس مراجعه و اظهار کرد؛ با مفقود شدن مدارک شناسایی اش، کل موجودی حساب وی به مبلغ 8 میلیون ریال از حسابش برداشت شده است.
سرهنگ "سیدموسی حسینی" اظهار کرد: با تشکیل پرونده ماموران اقدامات خود را جهت شناسایی متهم یا متهمین آغاز کردند.وی اظهار کرد: با بررسی های فنی به عمل آمده، کارشناسان پلیس فتا موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.
وی افزود:  متهم جوان 19 ساله می باشد که پس از بازجویی در اظهارات خود بیان می کند مشغول بازی در یکی از پارک های سطح شهر بوده که به صورت ناخودآگاه متوجه یک عدد کیف پول در کنار یکی از درختان پارک می شود.
رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: سپس این جوان با بررسی درون این کیف، چند مدرک شناسایی به همراه تعدادی کارت عابربانک مشاهد می کند که با وسوسه شدن به فروشگاه دوستش رفته و اقدام به کشیدن کارت از طریق دستگاه خودپرداز فروشگاه و وارد کردن رمزی می کند که در همان کیف بر روی کاغذ نوشته شده است و با زیرکی کل موجودی حساب را خالی می کند.
حسینی ادامه داد:  کارت های خودپرداز به منزله پول نقد می باشد که افراد باید موارد امنیتی مربوطه را مدنظر خود قرار داده و در نگهداری آن کوشا باشند.
وی از شهروندان درخواست کرد: به هیچ عنوان رمز کارت خود پرداز را در کنار کارت قرار نداده و به صورت دوره ای رمز آن را تغییر دهند و از رمزی استفاده کنند که به راحتی قابل حدس زدن نباشد و حتی الامکان برای حساب های خود از حساب پشتیبان استفاده کنند. همچنین در صورت مفقود شدن کارت اعتباری، سریعا به نزریکترین بانک مربوطه مراجعه کرده و اقدام به باطل کردن آن نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز