فرمانده انتظامی اسفراین ؛

مرد ۵۴ ساله در استخر خاکی غرق شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۱۳:۴۱:۳۱
کد خبر: ۴۶۰۴۵۷
مرد ۵۴ ساله در استخر خاکی غرق شد
فرمانده انتظامی اسفراین گفت : رد ۵۴ ساله در استخر خاکی اسفراین غرق شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، سرهنگ جاوید مهری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق‌شدگی در استخر خاکی یکی از روستاها، بلافاصله اکیپ بررسی صحنه جرم به همراه پزشکی قانونی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور مأموران پاسگاه انتظامی عباس‌آباد در محل، مشاهده شد مردی حدود ۵۰ ساله در داخل استخر خاکی فوت کرده است.

وی بابیان اینکه در فاصله ۱۰ متری از جسد متوفی تعدادی البسه و قرص‌های مختلف و یک جفت دمپایی قرار داشته، بیان داشت: آثار رد پای متوفی به سمت استخر مشهود بوده که با هماهنگی واحد امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، جسد متوفی از استخر بیرون کشیده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین همچنین با اشاره به اینکه در بررسی اولیه جسد، آثار کبودی و خراشیدگی مشاهده نشد، گفت: در بازرسی البسه متوفی هیچ‌گونه مدرکی دال بر شناسایی هویت وی موجود نبوده و افراد حاضر درصحنه نیز متوفی را شناسایی نکردند.

سرهنگ مهری بیان داشت: جسد حسب دستور مقام قضائی برای تعیین علت تامه فوت به سردخانه پزشکی قانونی دلالت و تحقیقات در خصوص شناسایی هویت متوفی ادامه داشته که درنهایت فردی به پلیس مراجعه و اظهار داشته برادرش به نام «ب.ر» ۵۴ ساله از روستا خارج و تاکنون به خانه برنگشته است.

این مقام انتظامی افزود: مراجعه‌کننده با روئیت عکس‌های جسد مجهول‌الهویه عنوان داشته متوفی برادرش بوده و از کسی هم شکایتی ندارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز