مدیر کل انفاقات و صدقات خبر داد:‌‌

برگزاری اولین طرح "شوق زیارت" در ماه محرم و صفر

۱۳۹۵/۰۷/۰۳ - ۰۸:۰۳:۱۸
کد خبر: ۴۶۰۵۱۷
برگزاری اولین طرح شوق زیارت در ماه محرم و صفر
مدیر کل انفاقات و صدقات و امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) از اجرای طرح شوق زیارت در ماه محرم و صفر، همچنین از تامین هزینه های مقدماتی راه پیمایی اربعین حسینی خبرداد.

ابوالقاسم رستگار در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا با اشاره به نزدیک بودن ماه محرم و صفر و طرح های اجرایی آن، گفت: امسال دو برنامه برای طرح احسان حسینی یا اقدام حسنی در نظر داریم. طرح احسان حسینی جز طرح های مستمر ما است برنامه اولمان شامل اطلاع رسانی گسترده و پذیرش نذورات مردم است. ما از طریق سیستم های الکترونیکی روز به عزیزانی که تمایل دار

وی از اهداف طرح جمع آوری نذورات گفت: اهداف طرح جمع آوری نذورات این است تا ما بتوانیم خیل عظیم و نیت پاکی که در ماه محرم و صفر است و موجب تهیه نذورات زیادی می شود، بتواند بخش زیادی از نیاز های اساسی خانواده هایی که در برآوردن نیازهای معیشتی مشکل دارند، پوشش دهد. با توجه به جمع آوری نذورات فراوان بر اساس نیازسنجی به افراد مستحق در مناطق محروم کالا ها را می رسانیم. هدف اساسی کمک معیشتی به خانواده ها است.

رستگار در رابطه با موضوع اربعین حسینی و راه پیمایی عظیم اربعین در ادامه گفت: با توجه به خیل عظیمی از مردم در اواخر ماه صفر، ما ساز و کاری آماده کرده ایم تا افرادیکه از بین نیازمندان قصد مشرف شدن به این راهپیمایی عظیم  را دارند و از عهده تامین هزینه های جزئی و مقدماتی رفتن به راه پیمایی عظیم اربعین حسینی بر نمی آیند، کمک و جمع آوری داشته باشیم.

مدیر کل انفاقات و صدقات با تاکید خاطرنشان کرد: در مجموع طرح اقدام حسینی و طرح شوق زیارت از جمله طرح های ماه محرم و صفر امداد است.

مدیر کل انفاقات و صدقات و امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره)  با بیان اهداف طرح اقدام حسینی و شوق زیارت در پایان تصریح کرد: طرح شوق زیارت بعنوان یک طرح فرهنگی و بعنوان طرحی که افراد به واسطه حضور در این همایش و راه پیمایی بزرگ و عظیم با توجه به درجه ای از اعتقاداتشان، کار فرهنگی انجام می شود. ما این ساز و کار فرهنگی را در امداد ایجاد می کنیم تا افرادیکه کم و کاستی در زمینه مالی دارند دقدغه ای برای گرفتن پاسپورت و رفتن به مرز در راهپیمایی اربعین حسینی را نداشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز