محسن ولیئی خبر داد:

اعطای وام ۵ میلیونی به ازدواج مجدد زنان سرپرست خانواده

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۰:۴۹:۲۸
کد خبر: ۴۶۲۱۱۵
مدیر کل کمیته امداد استان تهران ازکمک بلاعوض 4 میلیونی برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد خبر داد و گفت: علاوه بر آن وام قرض الحسنه تا سقف 5 میلیون تومان هم می‌توانند بهره مند شوند.

 

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا» محسن ولیئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به زنان سرپرست خانوار عمده‌ترین قشر تحت پوشش این نهاد هستند افزود: حدود 54 هزار نفر و 70 درصد از افراد تحت پوشش کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: برای ازدواج مجدد این زنان، کمیته امداد پرداخت کمک بلاعوض 4 میلیون تومانی خرید لوازم زندگی و تشکیل زندگی را در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن وام قرض الحسنه تا سقف 5 میلیون تومان هم می‌توانند بهره مند شوند.

ولیئی خاطر نشان کرد: دخترانی که در شرایط ازدواج تحت پوشش این نهاد هستند هم تا سقف 4 میلیون تومان به صورت بلاعوض در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

وی  اظهار کرد: سال گذشته 3500 مورد ازدواج با برنامه ریزی‌های کمیته امداد صورت گرفت که 252 موردآن شامل ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار با ارائه تسهیلات بود.

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان تهران برای اشاعه فرهنگ ازدواج در جامعه وام 2 میلیون تومانی به صورت بلاعوض به پسران تحت پوشش اعطا می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز