رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن:

اثرات نامطلوب تکراری بودن برنامه ها بر جامعه قرآنی

۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۵:۲۳:۴۷
کد خبر: ۴۶۲۳۱۶
اثرات نامطلوب تکراری بودن برنامه ها بر جامعه قرآنی
رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی صحیح در برنامه‌های قرآنی، گفت: نبود خلاقیت اثر نامطلوبی بر پیکره جامعه قرآنی وارد می‌کند.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری برنا، محمدمهدی عزیززاده رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن در پنجمین همایش سراسری دفاتر قرآن و عترت ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با اشاره به اهمیت فضای حوزه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های قرآنی و  لزوم درک صحیح و برنامه‌ریزی منظم اظهار داشت: تکرار برنامه‌ها و نبود خلاقیت اثر نامطلوبی را بر پیکره جامعه قرآنی وارد می‌کند که ضرورت دارد با برنامه‌ریزی و هماهنگی هر چه بیشتر این موارد را برطرف سازیم.

وی مأموریت اصلی کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی را فرهنگ‌سازی قرآنی در کشور برشمرد و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته سند جامع راهبری فعالیت‌های تبلیغی کشور تصویب شد که این امر گامی مؤثر و مهم در ارتقای برنامه‌های قرآنی است.

عزیززاده بر لزوم نظام‌مند بودن فعالیت‌ها تأکید کرد و افزود: دغدغه‌های بزرگان و کارشناسان استان ها را درک می‌کنیم بر همین اساس به منظور بهره‌مندی تمامی افراد از نتایج و آثار مطلوب فعالیت‌های قرآنی ضرورت دارد برنامه‌ها در چارچوب مشخصی باشد.  

وی ضرورت پرداختن به حوزه تبلیغ و ترویج در فضای مجازی را از دیگر موضوعات مهم و اساسی برشمرد و بر ایجاد بستری مناسب و عملیاتی تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز