سردار اشتری:

زائران با امنیت کامل به عراق اعزام می‌شوند

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۰۸:۵۳:۳۰
کد خبر: ۴۶۳۰۲۷
زائران با امنیت کامل به عراق اعزام می‌شوند
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی در جاده‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد آنها را دارد.

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا» سردار حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام شد، با بیان اینکه حفظ امنیت نظام اسلامی یکی از رسالت‌های اصلی نیروی انتظامی است، گفت: در شهرها، جاده‌ها و روستاها نیروی انتظامی توانسته به دستاوردهای مطلوبی برسد.

وی از تلاش نیروی انتظامی برای مقابله با گروه‌های تکفیری یاد کرد و افزود:‌ برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی آمارهای مطلوبی به نیروی انتظامی اختصاص یافته است که امیدواریم با توجه به سخنان رهبر انقلاب اسلامی بتوانیم این دستاوردها را گسترش دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیروهای این ارگان نظامی به صورت شبانه روز درحال خدمات‌رسانی به مردم هستند، تصریح کرد: با فعالیت این افراد فضای دینی به شیوه مطلوبی در جامعه درحال ترویج است.

اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی برای تحقق اهداف نظام اسلامی تلاش می‌کند، خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی گام‌های مطلوبی برداریم.

پیش بینی می شود امسال حدود دو میلیون نفر زائر اربعین حسینی (ع) در عراق باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز