اداره کل بهزیستی استان تهران خبرداد:

تکریم از سالمندان استان تهران

۱۳۹۵/۰۷/۰۹ - ۱۰:۳۹:۲۲
کد خبر: ۴۶۳۳۷۵
تکریم از سالمندان استان تهران
امروز (9مهر)، همایش پیاده روی و مراسم تکریم از سالمندان استان تهران با مشارکت اداره کل بهزیستی استان تهران و اداره کل سلامت شهرداری تهران با حضور بیش از هزار سالمند، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری برنا»، راهپیمایی بیش از یک هزار سالمند و مراسم روز جهانی سالمندان با حضور وزیر بهداشت، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، قائم مقام سازمان بهزیستی کشور و مدیرکل بهزیستی استان تهران در بوستان جوانمردان تهران در حال برگزاریست.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم روز جهانی سالمندان گفت: با توجه به اقدامات اثربخش نظام سلامت کشور، امید به زندگی بالای 74 سال افزایش یافته که با پدیده سالمند شدن جمعیت روبرو هستیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور جمعیت سالمند کشور را در سال1335 سه درصد و در سال 9.1 درصد کل جمعیت اعلام کرد و افزود: پدیده سالمند شدن جمعیت در هر کشوری در صورت وجود برنامه می تواند یک فرصت باشد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه یک پنجم دوران زندگی را دوران سالمندی تشکیل می دهد و باید بهره کافی را از این دوران برد، بیان کرد: مهمترین مشکلات سالمندان تنهایی، انزوا و بیماری است.

محسنی بندپی از گسترش بنیاد فرزانگان در سراسر کشور در برنامه ششم توسعه خبر داد و افزود: با همکاری معاونت بانوان و خانواده ریاست جمهوری 45 هزار زن سالمند به صورت پایلوت روشهای سبک زندگی سالم شامل تغذیه، ورزش و استفاده از فرصتهای مختلف را فرا می گیرند.

شایان ذکر است در پایان برنامه از سالمندان موفق با اهدای لوح و هدایا تقدیر شد.

 

photo_2016-09-30_11-33-39

 

 

خبرنگار: ملیکا هاشمی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز