این بار نوبت باتری است؛

آیفون ۷ باز هم خبر ساز شد/ببینید

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۵۶:۲۲
کد خبر: ۴۶۴۲۴۳
آیفون ۷ باز هم خبر ساز شد/ببینید
یک عدد آیفون ۷ پلاس به دلایل نا معلومی دچار مشکلی عجیب شده است. باتری این تلفن همانند تبلت‌های قدیمی چینی باد کرده و موجب جدا شدن پنل نمایشگر از بدنه شده است.

به گزارش خبرنگار علمی- فن‌آوری خبرگزاری برنا، چند روز گذشته خبر انفجار یک گوشی آیفون 7 در سطح جهانی خبرساز شد. این گوشی قبل از آنکه به دست صاحب خود برسد در جعبه منفجر شده بود. کمپانی اپل بررسی علت این موضوع را در دست بررسی قرار داده است.

اما چند روزی از انتشار این خبر نگذشته است که این بار خبر باد کردن باتری «آیفون »7 خبرساز شده است. به نظر می‌رسد محصول جدید کمپانی «اپل» از ایراد های زیادی برخوردار باشد.

«خبرگزاری  BGR» گزارش داده است که یک عدد آیفون ۷ پلاس به دلایل نا معلومی دچار مشکلی عجیب شده است. باتری این تلفن همانند تبلت‌های قدیمی چینی باد کرده و موجب جدا شدن پنل نمایشگر از بدنه شده است. این بارخبری از انفجار گوشی نیست و به نظر می‌رسد موضوع زودتر مورد بررسی قرار گیرد. براساس تشخیص کارشناسان این مشکل تنها به علت سو مصرف مشتری ایجاد می‌شود و به علت آن‌که هنوز به صورت گسترده این نقص گزارش نشده است می‌توان آن را نادیده گرفت.

iphone-7-plus-battery-explosion-1

«کمپانی اپل» قصد دارد تا این تلفن را توسط کارشناسان خود بررسی و مشکل را رفع کند. در کمتر از یک هفته محصول جدید اپل با دو مشکل بزرگ برخورد کرده است. باید منتظر ماند و دید اخبار منتشر شده درباره ایراد های آیفون 7 تاثیری روی فروش این محصول خواهد داشت یا خیر.

منبع: bgr

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز