روز جهانی علی اصغر(ع)،روزی برای تمام تاریخ/بچه ام راآورده ام تا نذرسربازی امام زمان (عج) کنم

۱۳۹۵/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۶:۰۴
کد خبر: ۴۶۶۴۸۸
روز جهانی علی اصغر(ع)،روزی برای تمام تاریخ/بچه ام راآورده ام تا نذرسربازی امام زمان (عج) کنم
درنخستین جمعه ی ماه محرم به یاد 6ماهه دشت کربلا حضرت علی اصغر(ع)همایش شیرخوارگان حسینی در نقاط مختلف استان اردبیل برگزارشد.

به گزارش برنا، روز جهانی علی اصغر(ع)،روزی برای تمام تاریخ است .این کودک خردسال اباعبدالله (ع)کاری کرده که بعداز صدها سال ،هنوز قلب های شیعه داغ دار مظلومیتش است .

بچه های کوچک با دست وقلب های کوچک ،همه امده اند.کودکان امده اند مادرعلی اصغر رادلداری دهند وبگویند:اگرعلی اصغر (ع)تشنه شهید شد،ما شیرخوارگان حسینی فدایی شما هستیم .

معصومیت تنها چیزی است که در چهره آنها می توان دید .

اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی از ساعت نخستین صبح امروز با حضور پرشور مادران و فرزندان شیرخوار آنان در مراکز مذهبی و مصلاهای اردبیل برگزار شد و در جریان آن مداحان و سخنرانان به اجرای برنامه پرداختند و مادران با حضور در این مراسم فرزندان شیرخوار خود را بیمه حضرت علی‌اصغر(ع)٬ طفل شیرخوار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) کردند.

حرکت دسته‌جمعی مادران به همراه فرزندان شیرخوارشان در همایش شیرخوارگان به صورت باشکوه و منظم برگزار شد و مادران با بر تن کردن لباس‌های سبز رنگ و سربندهای یا حضرت علی‌اصغر(ع) بر تن فرزندانشان در این همایش حضور یافتند.

همایش شیرخوارگان حسینی با استقبال پرشکوه مادران و فرزندان در ورزشگاه رضازاده اردبیل٬ امامزاده سید صدرالدین و دیگر شهرستان‌های اردبیل به‌صورت باشکوه برگزار شد و در این مراسم مادران با لالایی فرزندان خود عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت امام حسین(ع) و شهدای والامقام کربلا نشان دادند همچنین نذر نامه ای بامضمون نذر شیرخواران برای سربازی امام زمان(عج)توسط مادران قرائت شد..

 

 

نظر شما