سرهنگ نادر رحمانی به برنا خبر داد:

تردد روان در جاده‌های کشور

۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۱۶:۱۹:۴۳
کد خبر: ۴۶۷۹۹۲
تردد روان در جاده‌های کشور
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور را تشریح و اعلام کرد که همه جاده‌های کشور ترافیکی روان دارند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث «خبرگزاری برنا» گفت: باند جنوبی آزادراه تهران-کرج (محدوده پل فردیس تا گرمدره) باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) ترافیک سنگین است.

به گفته سرهنگ رحمانی، محور هراز (محدوده‌های تونل وانا و سه راهی بلده) محورهایی که دارای مه گرفتگی و کاهش دید هستند و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز دوشنبه تا ساعت 6 روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران و بالعکس ممنوع است.

به گفته او، تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک مانعی ندارد.

سرهنگ رحمانی خاطر نشان کرد: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

او افزود: در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است و در محور هراز تردد تمام تریلرها همچنان ممنوع است.

او در ادامه تصریح کرد: تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای دوشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در ادامه گفت: تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

سرهنگ رحمانی  خاطر نشان کرد: در محور اردبیل – آستارا و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 24 روز دوشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای سه شنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور افزود:  در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا 24 روز دوشنبه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای سه شنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز