حسین تهرانی:

جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند

۱۳۹۵/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۹:۲۲
کد خبر: ۴۶۸۳۹۵
جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند
به گفته مسئولان مرکز آمار ایران، یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند با قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می‌شوند.

به گزارش  گروه خبر «خبرگزاری برنا» داود زارعیان افزود: اپراتورهای سه گانه تلفن همراه و ارائه دهندگان خدمات اینترنت به سرعت زمینه لازم برای واگذاری 2 گیگابایت اینترنت رایگان اعلام شده از سوی مرکز آمار ایران برای کسانی که در سرشماری اینترنتی امسال شرکت کرده‌اند را فراهم کرده و این کار بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: ٥٠٠ جایزه ١٠ میلیون ریالی برای مدیران مدارسی در نظر گرفته شده است که بتوانند خانوارهای دانش آموزان را به پرکردن اینترنتی سرشماری تشویق کنند

«حسین تهرانی» رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار ایران یکشنبه این هفته (18 مهرماه) گفته بود: از هفته آینده، فُرم دریافت 2 گیگابایت اینترنت مجانی در تارنمای همه اپراتورهای تلفن همراه قرار می‌گیرد.

به گفته او، طبق توافق مرکز آمار و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است همه کسانی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده‌اند از 2 گیگابایت اینترنت رایگان بهرهمند شوند.

او درباره جزئیات این طرح گفته بود، افراد می‌توانند با وارد کردن کد آماری 12 رقمی که پس از تکمیل اطلاعات سرشماری مرکز آمار ایران به آنها داده شده است و همچنین شمار اعضای ثبت نام شده خانوار خود، به تارنمای اپراتورهای تلفن همراه وارد شوند.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در این رابطه گفت: اینترنت رایگان اعلام شده از سوی مرکز آمار به همه کسانی که در سرشماری اینترنتی امسال شرکت کنند واگذار خواهد شد.

نخستین سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از سوم مهرماه در سراسر کشور آغاز و تا ٢٤ مهرماه ادامه دارد.

براساس برنامه ریزی مرکز آمار، از 25 مهر تا 25 آبان ماه هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با تبلت انجام می‌شود.

مرکز آمار اعلام کرده است خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارائه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.

 

خانوارها می‌توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.

براساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه سال جاری و نتایج تفصیلی آن مردادماه 1396 منتشر می شود.

براساس برنامه ریزی انجام شده، یک هزار نفر از افرادی که در سرشماری در قالب اینترنتی مشارکت کنند، با انجام قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند.

 

نظر شما