در سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان زنجان؛

۲۱ هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت راه اندازی خواهد شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۸:۵۱
کد خبر: ۴۶۸۵۱۸
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که به استان زنجان سفر کرده است صبح امروز از بیمارستان 235 تختخوابی در حال احداث شهرستان ابهر بازدید کرد.

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا» سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه این بازدید با بیان این که سازمان مجری این پروژه وزارت راه و شهرسازی است بر ضرورت تسریع ساخت این بیمارستان تاکید کرد و گفت: به محض تکمیل و تحویل این پروژه توسط وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت در عرض دو ماه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد این بیمارستان را تجهیز و راه اندازی خواهد کرد.

وی با بیان این که مشکل ما تعهدات وزارت راه و شهرسازی است گفت: این پروژه باید زودتر از این تاریخ به بهره برداری می‌رسید و امیدواریم با توجه به مشکلاتی که مردم دارند اتمام این پروژه را سرعت بخشند و انتظار داریم تا دهه مبارک فجر این پروژه را تجویل دهند.

هاشمی با اشاره به پی گیری‌های نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تامین "ام آر آی" گفت: دستورات لازم داده شده و انشالله دستگاه "ام آر آی" خریداری خواهد شد.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که 21 هزار تخت بیمارستانی تا پایان دولت تکمیل و راه اندازی  خواهد شد، گفت: تا کنون 10 هزار تخت راه‌اندازی شده است و 11 هزار تخت بیمارستانی دیگر را تا قبل از پایان این دولت تحویل مردم دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز