ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با برنا:

تخریب علاءالدین مشکل امنیتی ندارد/ فرمانداری پاسخگو باشد

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۰:۲۵:۵۲
کد خبر: ۴۶۹۵۱۹
تخریب علاءالدین مشکل امنیتی ندارد/ فرمانداری پاسخگو باشد
در حالیکه معاون دادستان تهران اجازه ورود شهرداری به پاساژ علاءالدین برای تخریب آن را صادر کرده بود فرمانداری تهران مانع تخریب طبقه هفتم این پاساژ شد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، حدود دوسال پیش بود که ماموران شهرداری تهران با حکم قضائی و همکاری نیروی انتظامی 200 باب مغازه در طبقه هفتم پاساژ علاء‌الدین را تخریب کردند اما پس از گذشت این زمان و کش و قوس های فراوانی که در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی باقی مانده این پاساژ مطرح بود سرانجام شهرداری با ارسال نامه ای به معاون دادستان تهران اجازه ورود به ساختمان علاء الدین برای تخریب آن را گرفت و با هماهنگی های لازم مقرر شد تا اوایل مهرماه طبقه هفتم کاملا تخریب شود.

ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در این باره به برنا گفت: بر اساس زمان اعلام شده قرار بود تا اول مهر ماه طبقه هفتم توسط مالک به طور کامل تخریب شود که تاکنون ۵۰ درصد این طبقه تخریب شده بود.

او ادامه داد: شهرداری طی نامه ای از تورک -معاون دادستان تهران- درخواست کرد که برای تخریب به ماموران شهرداری اجازه ورود به مجتمع را بدهند که جواب این درخواست دو هفته ای زمان برد که پس از پیگیری های دوباره اعلام شد و در نهایت هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی انجام شد و اجازه تخریب صادر شد. حتی شهرداری پیمانکار تخریب را نیز آماده کرد و تمام هماهنگی ها برای اعمال قانون انجام شد.

قناعتی ادامه داد: سپس با ورود معاون امنیتی فرمانداری، عملیات تخریب متوقف شد. او درباره علت مخالفت فرمانداری با تخریب گفت: فرمانداری اعلام کرده است تخریب این طبقه با مشکلات امنیتی همراه خواهد بود. این در حالی است که مشکلات امنیتی مربوط به زمانی بود که صاحبان مغازه ها در این طبقه ساکن بودند اما اکنون که این طبقه تبدیل به منطقه ای متروک شده است چرا به دلایل مشکلات امنیتی با تخریب این طبقه مخالفت می‌شود؟

قناعتی در پایان افزود:  قرار است امروز و در جلسه ای که با حضور نیروی انتظامی، شهرداری و مسئولان فرمانداری برگزار می شود، این مشکل برطرف شده و طی سه، چهار روز آینده وضعیت این پاساژ مشخص خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز