اسماعیل دوستی در گفت‌و‌گو با برنا:

زمین واگذار شده در منطقه ۲۲ برای احداث بیمارستان پروفسور سمیعی است/ فرمانداری با تخریب علاءالدین موافقت کرد

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۱:۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۷۲۱
زمین واگذار شده در منطقه ۲۲ برای احداث بیمارستان پروفسور سمیعی است/ فرمانداری با تخریب علاءالدین موافقت کرد
اسماعیل دوستی درباره موضوع واگذاری زمین در منطقه 22 تهران گفت: این زمین برای احداث بیمارستان «پروفسور سمیعی» به این موسسه خیریه واگذار شده است و همسر شهردار تهران هیچ مسئولیتی در این موسسه خیریه در حال حاضر ندارد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، جمعه شب رحمت‌اله حافظی عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتشار توئیتی خبر از واگذاری زمینی به متراژ 49000متر در منطقه 22تهران به یک موسسه خیریه داد. خبری که به دلیل ادعای این عضو شورای شهر مبنی بر عضویت همسر شهردار تهران در هیئت امنای این موسسه خیریه با واکنش های مختلفی همراه بود.

«اسماعیل دوستی» در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران به خبرنگار شهری برنا گفت: این زمین برای احداث بیمارستان فوق تخصصی «پروفسور سمیعی» در منطقه 22 تهران به این موسسه خیریه واگذار شده است. او درباره هیئت امنای این موسسه خیریه و اعضای آن افزود: همسر شهردار تهران در سال 93 عضو هیئت امنای این موسسه خیریه بوده است و در حال حاضر همسر شهردار تهران هیچ مسئولیتی در این موسسه خیریه ندارند و اخبار منتشر شده کذب است.

دوستی با اشاره به نامه توقف تخریب طبقه هفتم علاءالدین به برنا گفت: نامه مجهول الهویه‌ای از فرمانداری صادر شده بود که تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین را که یکسال پیش رای کمیسیون ماده 100 مبنی بر تخریب داشته را تا حصول نتیجه از شورای تامین متوقف کرد و متاسفانه شهرداری نیز این طبقه را به طور کامل تخریب نکرد.

دوستی افزود: دلیل فرمانداری برای مخالفت با تخریب طبقه هفتم علاء‌الدین موضوعات امنیتی و ایمنی بود و حالا این مشکلات برطرف شده و فرمانداری منطقه 11 تهران با ارسال نامه‌ای به شورای تامین با تخریب این طبقه موافقت کرده است و طی چند روز آینده این حکم اجرا خواهد شد.

دوستی درباره جلسه امروز شورای شهر تهران افزود: در جلسه امروز از شهرداری درخواست کردیم تا گزارش عملکرد و هزینه‌ای که سال گذشته در کربلا انجام داده است را به شورا ارئه دهد. همچنین امسال مقرر شده است شهرداری تهران 5میلیارد تومان به کربلا اختصاص دهد.

او در پایان افزود: همچنین در جلسه امروز راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گزارشی از کمک های شورای اسلامی شهر تهران به راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در طول سال های قبل ارائه داد و اعضای شورای اسلامی شهر تهران هم از عملکرد پرسنل زحمتکش راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تقدیر و تشکر کردند.

 

 

 

نظر شما