«دانش آشتیانی» با انتشار نامه ای اظهار کرد:

محمد علی نجفی را برخود ترجیح می‌دهم/ برنامه‌ام برای آموزش و پرورش شامل دو بخش است

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۲۳:۰۰
کد خبر: ۴۷۳۰۰۱
محمد علی نجفی را برخود ترجیح می‌دهم/ برنامه‌ام برای آموزش و پرورش شامل دو بخش است
جعفری آشتیانی در نامه ای خطاب به مردم نوشت: من تمایلی به حضور در دولت نداشتم. بیش‌تر علاقه مند بوده و هستم که در صف در مدارس برنامه ها و ایده هایم را دنبال کنم. در مجموع جناب اقای دکتر نجفی را بر خودم ترجیح می‌دهم.

به گزارش خبرنگار آموزش خبرگزاری برنا، «حسین معینی» مسئول دفتر  «دانش آشتیانی» وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با برنا، نامه‌ای را که این وزیر پیشنهادی نوشته است منتشر کرد.

جعفری آشتیانی در این نامه نوشته است: من تمایلی به حضور در دولت نداشتم. بیش‌تر علاقه مند بوده و هستم که در  صف در مدارس برنامه ها و ایده هایم را دنبال کنم. در مجموع جناب اقای دکتر نجفی را بر خودم ترجیح می‌دهم اما در نهایت جناب اقای دکتر روحانی  رئیس جمهور بر اساس حسن اعتماد و لطفی که دارند تصمیم گرفتند من کاندیدای  این وزارتخانه شوم.  برنامه اینجانب تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است که به زودی اعلام می‌شود. این برنامه شامل دو قسمت می‌شود: کارهایی که در کوتاه مدت باید انجام پذیرد و برنامه های دراز مدت که نیاز به زمان بیش‌تری دارد.

«دانش آشتیانی» استاد دانشکده عمران دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، رئیس مجتمع آموزشی مفید، عضو شورای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی جمهوری اسلامی ایران و معاون اسبق طرح و توسعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شده است. حال باید ببینیم این وزیر پیشنهادی می‌تواند هفته آینده از نمایندگان ملت در بهارستان رای اعتماد بگیر یا خیر.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز