بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان :

قاتلین ریحانه ومادرش در کرمان دستگیر شدند/بانوان فریب افراد رذل و سودجو را نخورند

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۷:۱۳
کد خبر: ۴۷۳۱۸۴
قاتلین ریحانه ومادرش در کرمان دستگیر شدند/بانوان فریب افراد رذل و سودجو را نخورند
بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان از دستگیری قاتلین ریحانه دختر شش ساله ومادرش در کرمان خبر داد وافزود:سرقت انگیزه اصلی قتل بوده است

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ایمان شهسواری در حاشیه صحنه کشف اجساد اظهار داشت:قاتلین عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت هولناک نموده بودند.

این مقام قضائی اعلام کرد:پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر 31ساله اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود:طی یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص گردید قاتلین دو نفر به نام های (ح.الف)31ساله و (ی.ق)28ساله می باشند.

وی بیان کرد:پس از شناسایی،دستور دستگیری قاتلین توسط دادستانی صادر گردید وپلیس آگاهی علیرغم اینکه این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره وشگردهای دیگر موفق به فرار شده بوده اند نهایتا موفق به دستگیری این قاتلین حرفه ای گردیدند.

شهسواری عنوان کرد:قاتلین پس از سرقت طلا، جواهرات، ماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه نمودن این زن و فرزند شش ساله‌اش می نمایند و سپس در یکی از مناطق متروکه و حاشیه ای شهر و در یک گودال حفر می نمایند.

وی در خصوص شیوه کار متهمین گفت: این افراد با ایجاد طرح دوستی با زنان بی سرپرست و کسانی که از وضع نابسامان اجتماعی برخوردار بودند اقدام به دزدیدن اموالشان می نموده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بانوان افرادی رئوف ومهربان هستند، هشدار داد: زنان بایستی بر عواطف واحساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

وی گفت: متاسفانه در بسیاری از پرونده ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف واحساسات پاک برخی از زنان ودختران، اقدام به فریب آنها می نمایند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می پیوندد.

وی تاکید کرد: تمامی افراد جامعه بایستی نسبت به مراعات مقررات شرعی توجه لازم را داشته باشند و در تمام شرایط خداوند را ناظر به کارهای خود بدانند.

وی همچنین خطاب به مجرمین هشدار داد: بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می توان هر کاری را انجام داد و کسی از آن خبر نشود مطمنا افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و همچنین در برابر قانون باشند.    

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مامورین پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلین سوابق متعدد کیفری از جمله آدم ربایی وتجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی در کارنامه سیاه خود داشتند.

 

نظر شما