دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان :

مجازات حبس وبرخورد قاطع قضائی در انتظار ناپدری ستایش کودک رفسنجانی

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۷:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۸۵۹
مجازات حبس وبرخورد قاطع قضائی در انتظار ناپدری ستایش کودک رفسنجانی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان گفت:با مجرم پرونده ستایش کودک سه ساله رفسنجانی که طی چند روز گذشته مورد آزار واذیت قرار گرفته است برخورد قاطع قضائی خواهد شد و مجازات حبس در انتظار آن خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین رئیسی نژاد در تشریح جزئیات پرونده  کودک آزاری در این شهرستان اظهار داشت: باتوجه به اینکه این پدیده از دیدگاه قانون گذار جرم است دستگاه قضائی بدون هیچ گونه مماشاتی با متهمان بزه کودک آزاری برخورد قاطع خواهد نمود.

وی عنوان کرد: طی گزارش اورژانس اجتماعی مبنی بر کودک آزاری در یک خانواده، بلافاصله دستورات قضائی لازم جهت پیگیری موضوع صادر گردید که توسط مامورین انتظامی و اورژانس کودک به بیمارستان علی بن ابیطالب(ع)شهرستان رفسنجان منتقل گردید .

این مقام قضائی اعلام کرد: در ابتدای این حادثه مادر طفل به عنوان متهم دستگیر گردید اما پس از انجام تحقیقات مشخص شد که کودک آزاری توسط ناپدری طفل که اعتیاد به مواد مخدر داشته صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مادر طفل نیز خود 8ماهه باردار می باشد و مورد ضرب وجرح توسط ناپدری طفل قرار گفته است وپس از تکمیل تحقیقات آزاد گردیده است.

این مقام قضائی بیان کرد:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری ناپدری ستایش صادر گردیده است.

وی گفت: باتوجه به اینکه این پدیده از دیدگاه قانون گذار جرم است دستگاه قضائی بدون هیچ گونه مماشاتی با متهمان بزه کودک آزاری برخورد قاطع خواهد نمود.

وی گفت: وضعیت عمومی ستایش مطلوب است وپس از سلامتی کامل با دستور مقام قضائی جهت نگهداری به بهزیستی تحویل داده خواهد شد.  

 

نظر شما