امروز رخ داد ؛

۴ قلم دارو با حضور وزیر بهداشت در کرج رونمایی شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۵:۱۱:۳۰
کد خبر: ۴۷۴۰۰۹
۴ قلم دارو با حضور وزیر بهداشت در کرج رونمایی شد
چهار قلم داروی جدید روز سه شنبه، چهارم آبان برای نخستین بار در خاورمیانه و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شرکت سیناژن شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس البرز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مدیر عامل شرکت تولیدی تحقیقاتی سیناژن در حاشیه رونمایی از این داروها اظهارکرد: این داروها شامل سینورا، سینوپار، سیناتروپین و سینال اف برای نخستین بار در کشور تولید شده است.

وی افزود: این داروها برای درمان بیماری‌های خود ایمنی، پوکی استخوان، هورمن رشد و نازایی تولید شده اند.

هاله حامدی فر در ادامه از ویژگی های این دارو سخن به میان آورد و گفت: این داروها راحتی تزریق را برای بیمار ایجاد می‌کند و سالانه 300 میلیون دلار صرفه جویی ارزی را برای کشور به همراه دارد.

این مسئول همچنین به صادرات داروهای تولید شده اشاره کرد و گفت: این داروها به کشورهای روسیه، ترکیه، آمریکای لاتین صادر می شود.

مدیرعامل شرکت تولیدی تحقیقاتی سیناژن تصریح کرد: به زودی برای ثبت این داروها در اروپا اقدام می شود که این فرایند پنج سال زمان می برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تولیدات این شرکت اشاره و ابرازکرد: این شرکت در گذشته 13قلم دارو تولید می کرد اما امروز تولیدات دارویی این شرکت به 17 قلم رسیده است.

حامدی فر در پایان گفت: شرکت سیناژن سال گذشته 40 میلیون یورو صادرات دارو به کشورهای روسیه، قزاقستان، سوریه، مالزی، ترکیه، ارمنستان، لبنان و آذربایجان داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز