وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان:

حل مسائل جوانان محدود به حوزه فعالیت وزارت ورزش‌ و جوانان نیست

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۱:۳۳:۲۲
کد خبر: ۴۷۴۳۴۰
حل مسائل جوانان محدود به حوزه فعالیت وزارت ورزش‌ و جوانان نیست
سلطانی فر معتقد است حل کردن مسائل این قشر صرفاً در گرو فعالیت وزارت ورزش و جوانان نیست و تمام بخش‌ها باید پای کار بیایند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر  درباره در حاشیه بودن جوانان در حوزه این وزارتخانه افزود: معتقدم ورزش یکی از ابزارهای مهم ساماندهی و حل مشکلات جوانان است و جوانان باید در محوریت دیده شوند و از ورزش به عنوان ابزاری برای حل مشکلات آنان استفاده شود.

وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان با توضیح این نکته که حتی در صرف بودجه نیز سهم کمتری به بخش جوانان اختصاص داده می‌شود، تصریح کرد: باید چنین مسائلی را به مرور اصلاح کرد.

سلطانی‌فر ادامه داد: باید روز به روز و هر چه بیشتر بر مسائل جوانان تمرکز شود؛ البته حل کردن مسائل جوانان صرفاً در گرو فعالیت وزارت ورزش و جوانان نیست و تمام بخش‌ها باید پای کار بیایند.

وی گفت: وزارت ورزش و جوانان، نقش میان‌بخشی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف را دارد.

سلطانی‌فر درباره برخی انتقادات پیرامون تلفیق امور جوانان با ورزش در قالب یک وزارتخانه، توضیح داد: من برای این موضوع هم ایده دارم، هم تحلیل و هم شناخت از هر دو حوزه؛ ولی ابتدا باید اتفاقاتی را که در طول این سال‌ها افتاده، بررسی کنم تا به این نتیجه برسیم که آیا همین وضعیت قابل استمرار است یا باید فکر اساسی‌تری داشته باشیم. اظهارنظر من در شرایط فعلی مبنی بر اینکه به تلفیق امور جوانان با ورزش اصرار دارم یا تفکیک آن، صحیح نیست.

وی با بیان اینکه باید به لحاظ قانونی وضعیت فعلی را استمرار دهیم، تصریح کرد: اگر به وزارت ورزش بروم، با مطلعین و خبرگان و دست‌اندرکاران بحث و بررسی خواهیم کرد که آیا ادامه وضعیت ورزش به این شکل، به صلاح مملکت است یا نه.

سلطانی‌فر بیان کرد: اگر به این نتیجه رسیدیم که حرکت در همین مسیر به صلاح است، وضعیت را ادامه می دهیم و مشکلات را حل می کنیم و اگر غیر از این بود، به دنبال شرایط و روش جدید خواهیم رفت.

 

وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت ورزش و جوانان همچنین درباره برنامه‌های خود برای جلوگیری از سیاسی شدن ورزش گفت: ما تلاش خواهیم کرد از مطلعین و خبرگان و پیشکسوتان و دست‌اندرکاران امر ورزش در مدیریت‌ها استفاده بیشتری صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز