جلال ملکی خبرداد:

آتش‌سوزی گسترده در خیابان مصطفی خمینی

۱۳۹۵/۰۸/۰۷ - ۲۰:۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۷۵۲۸۳
آتش‌سوزی گسترده در خیابان مصطفی خمینی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده در انبار نگهداری از مواد شیمیایی و پیش‌ساز مواد شوینده در خیابان مصطفی خمینی خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری، سید جلال ملکی گفت: در ساعت 18:44 عصر امروز(جمعه، 7 آبان) حادثه حریق در خیابان مصطفی خمینی حدفاصل بهارستان و سرچشمه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن و با توجه به گزارش اعلامی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ۸ ایستگاه را به همراه دو نردبان و تعدادی تانکر آب  به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: محل حادثه یک باب مغازه به مساحت حدود 50 متر مربع بود که آتش‌سوزی از آن آغاز شده و به دو مغازه در مجاورت‌اش نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پس از آن طریق به طبقه بالایی این مغازه‌ها سرایت کرده و از آنجا در سقف شیروانی چندین مغازه  گسترش یافته بود، افزود: شعله‌های آتش بیش از یک‌هزار مترمربع از سقف شیروانی را دربر گرفته بود که آتش نشانان از چند جهت عملیات خود را آغاز و مدتی بعد از توسعه آتش جلوگیری کردند.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش نشانی از طریق نردبان و تخریب سقف شیروانی اقدام به اجرای کامل حریق کردند، اظهار کرد: ترافیک سنگینی در محل ایجاد شده بود که با همکاری عوامل راهور مسیر به طور موقت مسدود شد و عملیات به سرعت پیش رفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت اما خسارت ناشی از آن بسیار بالا بود. همچنین با توجه به اینکه قسمت شیروانی این مغازه ها به محلی برای انبار کردن مواد شوینده و پیش‌ساز آن تبدیل شده بود، عملیات‌ آتش‌نشانان با سختی‌هایی روبه‌رو بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حال حاضر عملیات در محل به پایان رسیده و یک گروه از آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری در محل هستند.

ملکی افزود: خسارات این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

نظر شما
پرونده ویژه