حمیدرضا شعبانی:

تنبیه بدنی دانش آموز شیرازی را روانه بیمارستان کرد

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۰:۵۴:۴۲
کد خبر: ۴۷۷۰۰۹
تنبیه بدنی دانش آموز شیرازی را روانه بیمارستان کرد
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس درباره خبر منتشر شده مبنی بر تنبیه بدنی در یکی از هنرستان‌های استان فارس، گفت: پنج دانش آموز بعد از اتمام کلاس ورزش با تاخیر وارد کلاس شدند که این مساله موجب ناراحتی معلم و بروز رفتاری غیر قابل توجیه معلم شد.

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا»، «حمیدرضا شعبانی» مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس درباره خبر منتشر شده مبنی بر تنبیه بدنی در یکی از هنرستان‌های استان فارس، گفت: پنج دانش آموز بعد از اتمام کلاس ورزش با تاخیر وارد کلاس شدند و معلم با مشت به سینه یکی از دانش آموزان به‌ نام «میلاد زارع» ضربه وارد می‌کند که  این امر منجر به بی‌حالی و انتقال دانش آموز زبه بیمارستان می‌شود و پس از اتمام مراحل درمانی همان روز از بیمارستان مرخص می‌شود.

شعبانی مبنی براینکه آیا ضربه معلم منجر به بروز آسیب جدی در دانش آموز شده است، گفت: نتایج بررسی‌های پزشکی نشان داد آسیبی به وی وارد نشده است.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به اینکه مدیر و مشاور تحصیلی مدرسه پیگیر مراحل درمانی این دانش آموز هستند، خاطرنشان کرد: پرونده تخلف این معلم امروز (سه‌شنبه) به کمیته تخلفات اداری ارجاع داده می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز