کلاهبردار میلیاردی دستگیر شد/پرونده بیش از۱۵۰ نفر شاکی دارد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۳:۱۲:۳۵
کد خبر: ۴۷۷۶۵۸
کلاهبردار میلیاردی دستگیر شد/پرونده بیش از۱۵۰ نفر شاکی دارد
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بم از دستگیری فردی کلاهبردار خبرداد وافزود:این مجرم اقدام به کلاهبرداری به میزان شصت وپنج میلیارد ریال(شش میلیارد و500میلیون تومان) از بیش از یکصد وپنجاه نفر ازمردم این شهرستان نموده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد ضیاالدینی با بیان اینکه فرد کلاهبردار از سال 1392فراری بوده است،اظهار داشت:با توجه به تعداد زیاد شاکیان وهمچنین میزان بالای مبلغ کلاهبرداری دستگیری این مجرم در دستور کار ویژه دادستانی شهرستان بم قرار گرفت.

وی اعلام کرد:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)در اداره اطلاعات شهرستان بم،مجرم در یکی از استان های کشور ودر محل مخفیگاهش دستگیر گردید.

وی در خصوص شیوه کار این کلاهبردار گفت:مجرم از طریق تبلیغات مبنی بر تعویض خودروهای فرسوده وهمچنین ثبت نام برای فروش خودرو اقدام به فریب تعداد بیش از یکصدو پنجاه نفر از شهروندان بمی نموده است.

دادستان بم عنوان کرد:حکم این کلاه بردار حرفه ای در سال 92صادر وقطعی شده است و وی از جنبه خصوصی به رد اموال کلاهبرداری به میزان شش میلیارد وپانصد میلیون تومان در حق شکات پرونده و از جنبه عمومی به 5سال حبس وپرداخت جزای نقدی به میزان مبلغ کلاهبرداری در حق صندوق دولت محکوم گردیده است.

این مقام قضائی تاکید کرد:شهروندان بایستی در انجام معاملات خود وقبل از پرداخت هرگونه وجهی نهایت دقت را نمایند تا گرفتار افراد کلاهبردار نشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز