سید جلال ملکی خبر داد:

استقرار خودروهای آتش‌نشانی در نمایشگاه مطبوعات

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۴:۵۹:۵۰
کد خبر: ۴۷۸۸۰۶
استقرار خودروهای آتش‌نشانی در نمایشگاه مطبوعات
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران درباره تمهیدات آتش نشانی برای بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در محل شبستان مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده یک تیم از آتش‌نشانان در محوطه بیرونی شبستان مستقر شده و نسبت به تامین ایمنی اقدام خواهند کرد.

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا»، سید جلال ملکی با بیان اینکه استقرار آتش‌نشانان از پیش از شروع به کار نمایشگاه مطبوعات آغاز شده و تا زمان تخلیه کامل بازدیدکنندگان ادامه خواهد داشت، گفت: علاوه بر استقرار خودرویی، یک کانکس نیز برای استقرار آتش‌نشانان در این محل پیش‌بینی شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران  با بیان اینکه آتش‌نشانان نیز اقدام به حضور در شبستان و رصد وضعیت ایمنی نمایشگاه مطبوعات و غرفه‌ها می‌کنند، گفت: علاوه بر استقراری که در داخل مجموعه مصلا انجام شده، ایستگاه 53 آتش نشانی در مجاورت این محل در آماده‌باش کامل قرار دارد.

ملکی با اشاره به شمار بازدیدکنندگان از نمایشگاه مطبوعات، گفت: توصیه ما به بازدیدکنندگان و غرفه‌داران این است که در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خودنسردی خود موارد را به آتش‌نشانان مستقر در محل یا سامانه 125 اطلاع دهند.

 

نظر شما