سردار محسن خانچرلی:

کالاهای قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در غرب استان تهران کشف شد

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۹:۲۱:۵۷
کد خبر: ۴۷۸۹۸۸
کالاهای قاچاق ۷۰ میلیارد ریالی در غرب استان تهران کشف شد
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف محموله‌های قاچاق به ارزش 70 میلیارد ریال طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا»، «سردار محسن خانچرلی» از کشف کالاهای قاچاق 70 میلیارد ریالی در غرب استان تهرانخبر داد و گفت: به منظور تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا در خصوص مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق، طی 24 ساعت گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا استان با اجرای طرح ضربتی، شناسایی انبارها، سوله‌ها و سردخانه‌های، دپوی کالای قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دپو کالاهای قاچاق را در 9 انبار و سوله در سطح شهرستان‌های قدس، ملارد، اسلامشهر، بهارستان، شهریار و رباط کریم شناسایی کرده و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: در بازرسی از این محل‌ها تعداد قابل توجهی قطعات صنعتی، مواد غذایی،داروهای غیرمجاز، برنج، سیگار، تجهیزات پزشکی، البسه و کفش‌های خارجی قاچاق کشف و 25 قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.

«خانچرلی» با اشاره به اینکه پنج دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شد، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 70 میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتوانیم این پدیده را به حداقل رسانده و آن را به صورت ریشه‌ای برطرف کنیم.

نظر شما