علیرضا جعفری:

کنگره بین المللی گوش، حلق و بینی برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۸:۴۹:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۸۶۴
کنگره بین المللی گوش، حلق و بینی برگزار می‌شود
دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی گوش و حلق و بینی گفت: پانزدهمین کنگره بین المللی گوش، حلق و بینی و جراحی های سر و گردن با حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی، از ۱۸ تا ۲۱ آبان ۹۵ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر «خبرگزاری برنا» علیرضا جعفری، دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی گوش و حلق و بینی و جراحی‌های سر و گردن ایران، اظهار کرد: این کنگره به مدت ۴ روز در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

او افزود: در این کنگره تمام همکاران حوزه گوش و حلق و بینی سراسر کشور حضور خواهند داشت و اساتید برجسته داخلی و خارجی نیز شرکت و اطلاعات خود را از طریق سخنرانی در اختیار شرکت کنندگان و مدعوین جلسه خواهند گذاشت.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی گوش و حلق و بینی و جراحی‌های سر و گردن گفت: اساتید خارجی از کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، آلمان، یونان، ترکیه و کره جنوبی در کنگره حضور دارند و اساتید برجسته ایرانی که در حوزه خود سرآمد هستند همچون اساتید حوزه جراحی سر و گردن، جراجی حنجره، ریمونولوژی، آندوسکوپی سینوس، جراحی پلاستیک صورت و گوش و حلق و بینی اطفال نیز دیدترین اطلاعات و تجربیات خود را با سخنرانی به اشتراک می‌گذارند.

جعفری با بیان اینکه این کنگره برای اولین بار با این وسعت برگزار می‌شود، ادامه داد: ۷ سالن برای سخنرانی اختصاص داده شده و ۲۰ امتیاز باز آموزی برای پزشکان متخصص شرکت کننده در کنگره در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: در حاشیه برگزاری کنگره نیز همزمان نمایشگاه تجهیزات پزشکی مرتبط با جراحی گوش و حلق و بینی و سر و گردن برپاشده و همکاران می‌توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

دبیر اجرایی پانزدهمین کنگره بین المللی گوش و حلق و بینی و جراحی‌های سر و گردن با اشاره به اینکه ۴ همکار ایرانی مقیم آمریکا برای شرکت در کنگره دعوت شده‌اند، خاطر نشان کرد: حدود ۱۶۰ مقاله در کنگره ارائه خواهد شد و به غیر از متخصصان گوش و حلق و بینی و حراجان سر و گردن، دستیاران گوش و حلق و بینی و دانشجویان علاقمند نیز می‌توانند در کنگره شرکت کنند.

نظر شما