فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا:

مامور وظیفه شناس رشوه دو میلیون ریالی را رد کرد

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۴:۰۴:۱۳
کد خبر: ۴۸۰۱۲۲
مامور وظیفه شناس رشوه دو میلیون ریالی را رد کرد
سرهنگ حسین علیان نژاد گفت: مامور وظیفه ‌شناس پاسگاه انتظامی "شهرستانک" شهرستان قزوین از دریافت رشوه دو میلیون ریالی امتناع کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ حسین علیان نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: صحت عمل و رد رشوه دو میلیون ریالی مامور وظیفه ‌شناس پاسگاه انتظامی "شهرستانک" شهرستان بویین زهرا شایسته تقدیر است تا وظیفه شناسی به عنوان یک اصل مهم در میان کارکنان ناجا نهادینه شده و زمینه برای ارتکاب جرم متهمان فراهم نباشد.

سرهنگ علیان نژاد درباره این اتفاق بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی "شهرستانک" در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک نفر که پیاده در حال تردد بود مشکوک شدند.

وی ادامه داد: در بررسی هویت فرد مظنون مشخص شد که وی از اتباع بیگانه فاقد مجوز است.

این مقام انتظامی ابراز کرد: متهم جهت به طمع انداختن ماموران و فرار از مجازات قانونی، به مامور گشت پاسگاه ستوان سوم منصور ا... وردیلو مبلغ دو میلیون ریال پیشنهاد رشوه داد که این مامور وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و مبلغ رشوه را ضمیمه پرونده کرد.

سرهنگ علیان نژاد در پایان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و ارسال به مراجع قضایی، از شهروندان درخواست کرد تا هرگونه فعالیت مشکوک و تردد اتباع بیگانه را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز