طلایی در غرفه خبرگزاری برنا:

تقاضا دارم دستگاه قضایی با گذشت و رافت اسلامی با یاشار سلطانی برخورد کند

۱۳۹۵/۰۸/۲۱ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۴۸۰۸۷۹
تقاضا دارم دستگاه قضایی با گذشت و رافت اسلامی با یاشار سلطانی برخورد کند
طلایی گفت: بنا بر گفته دادستان محترم تهران یاشار سلطانی مجرم شناخته شده است اما من از دستگاه قضایی تقاضا دارم با یاشار سلطانی با گذشت و رأفت اسلامی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران با حضور در غرفه خبرگزاری برنا ضمن تقدیر از اصحاب رسانه گفت: نمایشگاه مطبوعات محفلی است تا مسئولان به صورت مستقیم با اهالی رسانه دیدار و گفتگو کنند اما نقدی هم به نمایشگاه مطبوعات وارد است.
اصحاب رسانه باید شرایطی را فراهم کنند تا قشر عادی جامعه هم از نمایشگاه بازدید کنند. نمایشگاه مطبوعات فضایی است که به مسئولان و اصحاب رسانه اختصاص یافته و باید از  این اعضا خارج شود.
طلایی در ادامه با اشاره به موضوع واگذاری املاک و وضعیت مدیر مسئول معماری نیوز گفت: بنا بر گفته دادستان محترم تهران یاشار سلطانی مجرم شناخته شده است اما من از دستگاه قضایی تقاضا دارم با یاشار سلطانی با گذشت و رأفت اسلامی برخورد شود. هر چند ایشان کار خلاف و جرمی انجام داده اما با آگاهی این جوان از اشتباه خویش با رأفت اسلامی برخورد شود.
طلایی افزود:  با گسترش شبکه های اجتماعی اخبار کذب به راحتی دست به دست می شود. موضوع واگذاری املاک نجومی هم از این ماجرا مستثنی نبود و در این موضوع با آبروی بسیاری از افراد بازی شد، تعدادی از اعضای شورای شهر که نام آنها در لیست سایت معماری نیوز بود آبرو و حیثیت آنها به بازی گرفته شد و با یک خبر تکذیب آبروی این عزیزان برنخواهد گشت.
طلایی در پایان افزود: رسانه ها باید به اخباری که منتشر می کنند حساسیت بیشتری به خرج دهند تا ناخواسته با آبروی افراد بازی نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز